וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימון ביילס חשפה: מוות פתאומי במשפחה החריף את מצבי הנפשי בטוקיו

דודתה של המתעמלת האגדית הלכה לעולמה בראשון האחרון: "אין לכם מושג מה עברתי". המאמנת שלה מודה: "רק רצינו שהשבוע ייגמר"

התגובות לפרישתה של סימון ביילס מתחרות הקרב רב הקבוצתית/רויטרס

אחרי שעשתה קאמבק וסיימה את הופעותיה עם מדליית ארד בתרגיל הקורה, סימון ביילס חושפת חלק מהנסיבות שהובילו למשבר הנפשי שחוותה בטוקיו. ביילס סיפרה אמש (שלישי) לתקשורת האמריקאית שמלבד הלחץ העצום שהיה מונח על כתפיה, מה שתרם לתחושות הקשות שלה היה מקרה מצער של מוות במשפחה שקרה ביום ראשון האחרון.

דודה של ביילס מצד אביה, אליה הייתה קשורה במיוחד, הלכה לעולמה באופן פתאומי. ביילס קיבלה את הבשורה ממשפחתה, והתקשתה לעכל אותה.

"לא התכוננתי לזה. היה קשה להכיל את זה בזמן האולימפיאדה", סיפרה. לדבריה של ביילס, השילוב של האבל על מות דודתה והחשש מפציעה הפך את השבוע האחרון ל"סיוט מתמשך".

סימון ביילס מתעמלת אמריקאית. Ashley Landis, AP
התמודדה עם לחץ נפשי עצום. ביילס/AP, Ashley Landis

"נבדקתי מדי יום על ידי רופאים, ונפגשתי עם פסיכולוג פעמיים ביום. זה עזר לי לשמור על שפיות בסיטואציה הקשה הזאת. בסופו של דבר נתנו לי אישור להשתתף בתרגיל הקורה, אבל למען האמת - לא האמנתי שאני באמת מסוגלת לזה".

ביילס שמעה את הביקורות והספקולציות בנוגע למצבה, וכעת רוצה להעביר מסר לפרשנים והאוהדים שידם קלה על המקלדת. "בסופו של דבר, כולם צריכים להיות קצת יותר מחושבים עם מה שהם כותבים. אין לכם מושג מה עובר על הספורטאים, אין לכם מושג מה עבר עליי".

המאמנת של ביילס, ססיל לאנדי, הודתה ש"רק רצינו שהשבוע הזה כבר ייגמר. אחרי שסימון סיפרה לי על המוות של דודה שלה, ידעתי שהמצב בעייתי. שאלתי אותה מה היא צריכה ממני, והיא אמרה, 'אני רק זקוקה לזמן'. אמרתי לה, 'אני כאן בשבילך'. היא התקשרה להורים שלה ואמרה לי, 'אין שום דבר שאני מסוגלת לעשות כשאני נמצאת כל כך רחוק מהבית. אני רק רוצה לסיים את השבוע הזה כדי שאחזור הביתה ואתחיל להתמודד עם האובדן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully