וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב הסוסים הישראלי מאשים פסל של לוחם סומו: "הוא הפחיד את הסוס שלי"

עודכן לאחרונה: 4.8.2021 / 14:36

אחרי שסיים במקום ה-42 במוקדמות, טדי ולוק המייצג את ישראל בטוקיו תוקף: "פסל הסומו שהוצב בתחרות נראה כמו אדם מפחיד"

קבלת הפנים לארטיום דולגופיאט בנתב"ג אחרי הזכייה בזהב בטוקיו/צילום: ראובן קסטרו, צילום וידאו: יותם רונן, עריכת וידאו: ניר חן

לפני תשע שנים, אי שם באוגוסט 2012, האצן הישראלי-אמריקאי דונלד סנפורד עלה לכותרות, ולא מהסיבות הנכונות. סנפורד שייצג את ישראל בריצה ל-400 מטרים באולימפיאדת לונדון, טען אז שרגע לפני המוקדמות, נגנבו נעלי הריצה שלו, והסיפור כמובן התפשט במהרה בכל רחבי העולם.

אלא שהיום (רביעי), כנגד כל הסיכויים, נראה שישראלי אחר הצליח להתעלות על הסיפור הביזארי של סנפורד. טדי ולוק, רוכב הסוסים שמייצג אותנו בטוקיו אשר צורף למשלחת הישראלית ברגע האחרון אחרי הוצאתו של הרוכב דניאל בלומן שהסוסה שלו לא קיבלה אזרחות ישראלית בזמן, סיים את המקצה שלו במקום ה-42 במוקדמות הקפיצות ולא הצליח להעפיל לגמר. מדוע הוא לא הצליח לסיים במקום טוב יותר? לפחות על פי ולוק, מדובר בסיבה מוזרה במיוחד.

הארי צ'ארלס רוכב סוסים בריטי. Carolyn Kaster, AP
הפסל שאיים על הסוסים/AP, Carolyn Kaster

על פי ולוק, פסל של לוחם סומו שהוצב במקום הפחיד את הסוס שלו, והוביל לתוצאה הנמוכה: "הוא נראה כמו בן אדם מפחיד", אמר ולוק ל-AP. "הוא נראה אמיתי לגמרי. כשסוסים קופצים, הדבר האחרון שהם רוצים זה לראות לידם מישהו שעלול להילחם בך. הסוס שלי פחד".

עוד בוואלה!

היום בטוקיו: אשלי בונד תסדר לישראל מדליה היסטורית ברכיבה על סוסים?

לכתבה המלאה
טדי ולוק רוכב סוסים ישראלי. רויטרס
השפיע על התוצאה שלו? טדי ולוק הישראלי/רויטרס

"ראיתי לפחות ארבעה או חמישה סוסים שנבהלו מבובת הסומו", הוסיף הרוכב הבריטי הארי צ'רלס. "פתאום כשאתה נוחת, אתה רואה מישהו ענק. זה לא נעים גם לנו וגם לסוסים".

אגב זו לא הסערה הראשונה שמחוללת נבחרת הרוכבים הישראלית בטוקיו, אחרי שבאיטליה לא אהבו את שמו של הסוס של אלברטו משען - "קוזה נוסטרה", ובתקשורת המקומית כתבו: "זה עלבון לעם האיטלקי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully