וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן רודיטי: "זה הישג מטורף, קשה מאוד לעכל"

השחיין הישראלי שהדהים כשסיים רביעי במשחה מים פתוחים ל-10 ק"מ: "איזה אושר, אני מרוצה בטירוף ושמח שבאתי במאני טיים"

מתן רודיטי במסע"ת אחרי שסיים רביעי בשחייה ל-10 ק"מ בטוקיו/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

23.8 שניות. זה הזמן שהפריד בין מתן רודיטי למדליית ארד היסטורית במשחקים האולימפיים בטוקיו במשחה מים פתוחים ל-10 ק"מ. השחיין הישראלי בן ה-22 הדהים כשסיים במקום הרביעי בהופעת הבכורה של ישראל במקצוע הזה על הבמה הגדולה מכולן, וכמעט היה קרוב להשלים את אחת הסנסציות הכי גדולות אי פעם של המשלחת הישראלית במשחקים האולימפיים. מדובר כמובן, בהישג הטוב ביותר של שחיין ישראלי כלשהו במשחקים האולימפיים.

"הישג מטורף, קשה מאוד לעכל", אמר רודיטי לאחר המשחה המדהים. "האושר מטורף, אני שמח בטירוף. התכנית שלי הייתה להתחיל בעשירייה הראשונה, להגיע לרגליים של אחד הראשונים ולשפר מיקומים. זה הישג מטורף לשחייה בכלל, לשחייה במים הפתוחים בפרט. אני שמח שבאתי במאני טיים, זה הכי חשוב. אם לשחות טוב בתחרות כלשהי, אז באולימפיאדה".

מתן רודיטי שחיין מים פתוחים עם מאמנו אמיר עופר. סימונה קסטרווילארי, הוועד האולימפי בישראל
הישג מדהים. רודיטי/הוועד האולימפי בישראל, סימונה קסטרווילארי

את רודיטי הקדימו רק פלוריאן ולרבוק הגרמני שזכה בזהב, קרישטוף רסובשקי ההונגרי שהשיג את מדליית הכסף וגרגוריו פלטריניירי האיטלקי שלקח את הארד עם יתרון של 23.8 שניות בלבד על פני הישראלי מהרצליה.

הישג השיא של השחייה הישראלית עד היום היה המקום השביעי של יעקב טומרקין ב-200 מטר גב בלונדון 2012, כשבאולימפיאדה הנוכחית נרשמו גמרים של אנסטסיה גורבנקו והשליחים המעורבים. בשני המקרים הללו התוצאה הסופית הייתה מקום שמיני, וכעת הגיע רודיטי שטרף את כל הקלפים וכמעט סיים עם מדליה היסטורית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully