וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמיאן וורנר זכה בזהב בקרב 10, נפיסטו תיאם שמרה על התואר בקרב 7

עודכן לאחרונה: 5.8.2021 / 19:40

הקנדי קבע שיא אולימפי חדש של 9,018 נקודות. הבלגית הקדימה שתי הולנדיות. זהב שלישי לליסה קרינגטון, שחיין בריטי נפצע בים

קבלת הפנים של נבחרת הג'ודו הישראלית אחרי טוקיו 2020/צילום: ניר אהרונסון

16:10: מדליות בקרב 10 ובקרב 7

דמיאן וורנר, מדליסט הארד מריו, זכה בזהב בקרב 10 עם ניקוד מצטבר של 9,018 - שיא אולימפי חדש לקנדי. הוא הקדים את קווין מאייר הצרפתי, מדליסט הכסף מריו ששוב הסתפק במקום השני עם 8,726 נקודות, אשלי מולוני האוסטרלי סיים שלישי עם 8,649.

אצל הנשים הצליחה נפיסטו תיאם הבלגית לשמור על הזהב שהשיגה בריו, כשסיימה את קרב 7 עם תוצאה של 6,791. אנוק פטר ההולנדית הגיעה שנייה עם 6,689, קצת לפני בת ארצה אמה ווסטרווחל שזכתה בארד עם 6,590.

האתלט הקנדי דמיאן וורנר. רויטרס
עשה זאת. וורנר/רויטרס

9:59: "כשאתה מעפיל לגמר אולימפי, אבל יש לך חולצה אחת"

סרטון שהעלה הודף כדור הברזל הניגרי, צ'וקוונוקה אנקווצ'י, הפך ויראלי. בסרטון נראה אנקווצ'י מכבס את חולצת התחרויות שלו בכיור בחדרו, לקראת הגמר שאליו העפיל מהמקום ה-12. מסתבר שאנקווצ'י קיבל חולצה אחת בלבד מהוועד האולימפי הניגרי, אותה נאלץ לשטוף בסיומה של כל תחרות. "כשאתה מעפיל לגמר אולימפי, אבל יש לך חולצה אחת", כתב הניגרי בסרטון שאותו הספיק למחוק.

7:26 - זהב שלישי לליסה קרינגטון בטוקיו

חותרת הקיאק הניו זילנדית, ליסה קרינגטון, השלימה דאבל בטוקיו עם ניצחון ב-500 מטר בקיאק אישי. היא עצרה את השעון על 1:51.216 דקות והקדימה את תמרה צ'יפש ההונגרייה בפחות משנייה. האגדה של קרינגטון נמשכת עם זהב שלישי בטוקיו, אחרי שהיא כבר בזכתה בחתירה ל-200 מטר ובמקצה הזוגות ל-500 מטר. הניו זילנדית זכתה במדליות זהב גם בלונדון 2012 וריו 2016 ולמעשה יש לה חמש.

עוד בוואלה!

כמעט מדליה סנסציונית: מתן רודיטי סיים רביעי בשחייה במים פתוחים

לכתבה המלאה

6:07 - השחיין הבריטי נפצע בים

השחיין הבריטי הקטור פרדו, שהשתתף במשחה ל-10 ק"מ בו מתן רודיטי הגיע למקום הרביעי, טוען שבמהלך המשחה אחד השחיינים שלח מרפק לעינו, ובעקבות זאת הוא נאלץ לפרוש. "בסיבוב האחרון חטפתי מרפק לפנים", אמר פרדו. "הייתי בטוח שאיבדתי את העין שלי; המשקפת נפלה לגמרי ולא הצלחתי להחזיר אותה. לא ראיתי כלום והייתי בטוח שהעין שלי נפלה במים. שחיתי מהר למצילים ופשוט צעקתי 'העין שלי, העין שלי!'. למזלי הפגיעה לא חמורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully