וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא צריך את לברון": דוראנט יהפוך לגדול שחקני נבחרת ארצות הברית אי פעם?

אחרי שהפך לשיאן הנקודות של האמריקאים, KD יוכל לעבור את ג'ורדן בגמר ולקטוף מדליית זהב שלישית. בארצות הברית מהללים, אבל הוא וחבריו מתלהבים דווקא מהמאמץ הקבוצתי בהגנה: "זה המפתח"

קבלת פנים ארטיום דולגופיאט פיטר פלצ'יק/אור שקדי

קווין דוראנט ממשיך לבסס את עצמו כאחד השחקנים הגדולים בתולדות נבחרת ארצות הברית - אם לא הגדול שבהם. הבוקר (חמישי) KD קלע 23 נקודות, הוריד 9 ריבאונדים וסחף את האמריקאים לניצחון 78:97 על אוסטרליה בחצי הגמר בטוקיו, כשהוא מוביל קאמבק גדול ממינוס 15 ברבע השני, ושוב נראה בלתי עציר.

דוראנט כבר עקף באולימפיאדת הזו את כרמלו אנתוני ועלה למקום הראשון בטבלת הקלעים של הנבחרת בכל הזמנים, וכעת הוא נמצא במרחק של ניצחון אחד בלבד ממדליית זהב אולימפית שלישית, אחרי שעשה זאת גם בלונדון ובריו. בהתחשב בעובדה שגם זכה עם ארצות הברית באליפות העולם ב-2010 כשהוא נבחר ל-MVP, רשימת ההישגים של דוראנט במדים הלאומיים כמעט חסרת תקדים.

קווין דוראנט, נבחרת ארצות הברית. Charlie Neibergall, AP
בלתי ניתן לעצירה. דוראנט/AP, Charlie Neibergall

"הוא בדרך להפוך לגדול שחקני נבחרת ארצות הברית בכל הזמנים", הצהירו ב"יאהו" אחרי ההצגה שלו הבוקר. שימו לב לאפקט של דוראנט על ארצות הברית בשלושת המשחקים האחרונים:

מול צ'כיה בשלב הבתים: 23 נקודות, 8 ריבאונדים, 6 אסיסטים ומדד פלוס/מינוס של 23+
מול ספרד ברבע הגמר: 29 נקודות, 4 אסיסטים ומדד פלוס/מינוס של 15+
מול אוסטרליה בחצי הגמר: 23 נקודות, 9 ריבאונדים, מדד פלוס/מינוס 7+

אם יגיע לספרות כפולות בטור הנקודות בגמר, קרוב לוודאי שדוראנט יהפוך גם לבעל ממוצע הנקודות הגבוה בכל הזמנים לשחקן נבחרת ארצות הברית, ויעקוף את מייקל ג'ורדן. MK קלע 16 נקודות בממוצע למשחק במדים הלאומיים, ודוראנט עמד על 15.8 לפני המשחק הלילה.

"יש לנו את קווין דוראנט. מי בכלל צריך את לברון ג'יימס?", צייץ פרשן "פוקס" סקייפ ביילס, אבל דוראנט ושאר שחקני ארצות הברית, התעקשו שהניצחון הבוקר הושג בראש ובראשונה בזכות מאמץ קבוצתי בהגנה. "יש תחושה שכולם נותנים אקסטרה מאמץ בצד ההגנתי. היום זאק לאבין שמר נהדר, וזה לא תמיד מה שמבקשים ממנו לעשות ב-NBA. כשהגענו לטוקיו, כולנו הבנו שנדרשות הקרבות כדי שנהפוך לקבוצת הגנה גדולה. זה לאט לאט קורה", אמר דוראנט.

עוד בוואלה!

גמר אולימפי רביעי ברציפות: ארצות הברית הביסה 78:97 את אוסטרליה

לכתבה המלאה
שחקני נבחרת ארצות הברית קווין דוראנט, זאק לאבין חוגגים. Charlie Neibergall, רויטרס
המפתח? הגנה. דוראנט מצ'פח את זאק לאבין/רויטרס, Charlie Neibergall

דוראנט הסביר שרגע המפנה במשחק הגיע לפני הירידה למחצית, כשארצות הברית קיזזה את ההפרש של אוסטרליה מ-15 ל-3 בלבד. "ברגע הזה, הרגשתי שהמשחק נמצא בידיים שלנו. זו הנקודה שדברים התחילו להסתדר, ובמחצית השנייה כבר הראינו מי אנחנו באמת".

גם דווין בוקר שקלע 20 נקודות, אומר ש"השינוי הגיע כשהתחלנו לשמור. ברגע שאנחנו מדליקים את הסוויץ', אנחנו לא משאירים סיכוי ליריבות. ההגנה היא המפתח שלנו, והיא זו שתכריע גם בגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully