וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בטוקיו: רגע האמת של לינוי אשרם, גם ניקול זליקמן חולמת על גמר

עודכן לאחרונה: 6.8.2021 / 7:48

אחת התקוות הגדולות ביותר של ישראל למדליה צפויה לצלוח את מוקדמות הקרב-רב (החל מ-4:20) בהתעמלות אמנותית. חברתה תנסה גם כן להתברג בין 10 הראשונות ולהעפיל לגמר, שייערך ביום שבת

מתן רודיטי במסע"ת אחרי שסיים רביעי בשחייה ל-10 ק"מ בטוקיו/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

רגע האמת של לינוי אשרם יגיע בסוף השבוע הקרוב. מחר (שישי, החל מ-4:20) תעלה אחת התקוות הגדולות של הספורט הישראלי למשטח בתקווה להעפיל לגמר טורניר הקרב-רב בהתעמלות אמנותית, אולי בדרך לסדר לישראל מדליה רביעית באולימפיאדה הנפלאה הזו.

בניגוד להתעמלות המכשירים או לאליפויות אחרות במהלך השנה בהתעמלות אמנותית, כאן במשחקים האולימפיים יחלקו מדליה אחת בלבד - בקרב רב, ובו ניקוד מצטבר של ארבעת המכשירים (לפי הסדר: חישוק, אלות, סרט וכדור). 10 המתעמלות הטובות ביותר מבין 26 שישתתפו במוקדמות יעפילו לגמר, שייערך ביום שבת החל מ-9:20.

הלחץ גדול, וכך גם הציפיות. אשרם בת ה-22, שמשתתפת באולימפיאדה הראשונה שלה, זכתה בשלל תארים בארבע השנים האחרונות, כולל מדליות זהב באליפויות אירופה, מדליות כסף וארד באליפויות העולם וחמש מדליות זהב בתחרות הגרנד פרי האחרונה שנערכה בתל אביב.

הישראלית המוכשרת תקווה לכל הפחות לשפר את השיא הישראלי באולימפיאדה - המקום השמיני שהשיגה נטע ריבקין בלונדון 2012 - ובעוד הפודיום בהחלט נראה ריאלי, היריבות חזקות לא פחות. כדי להשיג את הזהב תצטרך אשרם להתגבר על האחיות דינה וארינה אברינה, ששולטות בענף ביד רמה, וגם על אלינה הרנסקו, מועמדת נוספת למדליה.

המתעמלת הישראלית לינוי אשרם. רויטרס
תעמוד בלחץ? אשרם/רויטרס

במוקדמות מחר תתחרה ישראלית נוספת - ניקול זליקמן בת ה-20, שאמנם לא מועמדת למדליה אך כן תקווה להצליח להשיג את הכרטיס לגמר. יש לציין שלישראל מעולם לא היו שתי מתעמלות שונות בגמר אולימפי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully