וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה היה מאוד, מאוד מרגש": צפו בקבלת הפנים של סימון ביילס בארה"ב

עודכן לאחרונה: 6.8.2021 / 7:08

בני משפחתה של המתעמלת האגדית הפתיעו אותה בשדה התעופה לאחר שובה מטוקיו. בן זוגה: "אני כל כך גאה בה, היא היתה במצב לא פשוט"

קבלת הפנים של נבחרת הג'ודו הישראלית אחרי טוקיו 2020/צילום: ניר אהרונסון

אחרי האולימפיאדה הקשה, שבה הלילה (בין חמישי שישי) סימון ביילס לארצות הברית וזכתה לקבלת פנים מרגשת מצד בני משפחתה, שהפתיעו אותה בשדה התעופה ביוסטון. "זה היה מאוד, מאוד מרגש", אמרה אחותה, רייצ'ל, "כולנו שמחים שהיא חזרה".

ביילס, שפרשה ממספר תחרויות בשל קשיים אישיים, הצליחה בסופו של דבר לחזור להתחרות וזכתה במדליית ארד אישית לצד מדליית הכסף הקבוצתית. בן זוגה, שחקן הפוטבול ג'ונתן אוונס, צפה בנעשה ממחנה האימונים של קבוצתו, יוסטון טקסנס, ובעצמו התקשה להתמודד מרוב לחץ.

"זה עשה לי בחילה", אמר. "היא היתה במקום לא פשוט כשהעניינים לא הלכו. כשאתה רגיל לזה שהכול הולך כשורה למשך כל כך הרבה זמן ולפתע נתקל בקושי ביכולת שלך, אתה עלול לרדות בעצמך ולאבד ביטחון. ניסיתי לגרום לה להישאר חיובית. קשה לי להבין מה היא עברה, כי אני לא עומד על הבמה הזאת ומתמודד עם הלחצים הללו, אז בעיקר ניסיתי להבין ללבה".

אוונס הוסיף ואמר: "ראיתי את הפנים שלה, קראתי את השפתיים שלה וידעתי מה היא עוברת ומה היא אומרת למאמנים שלה. ממש קיוויתי שהיא תתגבר על זה ותחזור להתחרות. הייתי כל כך גאה שהיא הצליחה להתגבר על העניינים הנפשיים הללו. אני מאושר בשבילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully