וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליה רביעית בטוקיו ו-13 בסך הכול: המשלחת הישראלית ממשיכה לפרוח

עודכן לאחרונה: 7.8.2021 / 12:37

אשרם שברה את שיאה של ריבקין ושיפרה את הישג השיא של המשלחת הישראלית, אחרי הזכיות של דולגופיאט, נבחרת הג'ודו וסמברג

משפחת אשרם חוגגת מדליית זהב/צילום: ניב אהררונסון, עריכת וידאו: טל רזניק

איזו התרגשות! אחרי שמדליית הזהב של ארטיום דולגופיאט - השלישית במספר של המשלחת הישראלית בטוקיו - הפכה רשמית את המשחקים האולימפיים הנוכחיים למוצלחים ביותר בתולדות מדינת ישראל, היום (שבת) המתעמלת האומנותית לינוי אשרם הגדילה לעשות כשהוסיפה מדליה נוספת ושנייה מזהב למשלחת הישראלית, אחרי שניצחה בענק בקרב רב.

צפו: ארד לנטע ריבקין בתרגיל החישוק (ללא שדר). ספורט 1
השיא נשבר. ריבקין בפעולה/ספורט 1

אשרם בת ה-22, שמשתתפת באולימפיאדה הראשונה שלה, אמנם זכתה בשלל תארים בארבע השנים האחרונות, כולל מדליות זהב באליפויות אירופה, מדליות כסף וארד באליפויות העולם וחמש מדליות זהב בתחרות הגרנד פרי האחרונה שנערכה בתל אביב, אך כלום לא מתקרב להישג האדיר שרשמה באולם ההתעמלות ביפן.

מדובר במדליה הרביעית (!) של ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו והשנייה מזהב, אחרי הזכייה של דולגופיאט, ומדליות הארד של אבישג סמברג בטאקוונדו ושל נבחרת הג'ודו.

זו המדליה ה-13 של ישראל במשחקים האולימפיים; לאשרם קדמו יעל ארד שפתחה את הדלת עם מדליית כסף בברצלונה 1992, יחד עם מדליית ארד של אורן סמדג'ה, מדליית ארד של גל פרידמן באטלנטה 1996, ארד נוסף של מיכאל קולגנוב בסידני 2000, זהב היסטורי של פרידמן באתונה 2004 לצד ארד של אריק זאבי, ארד של שחר צוברי בבייג'ינג 2008, שתי מדליות ארד של ירדן ג'רבי ואורי ששון בריו 2016 ושלוש המדליות הטריות של סמברג, נבחרת הג'ודו ודולגופיאט בטוקיו.

לינוי אשרם, מתעמלת ישראלית. רויטרס
סיום מתוק אחרי פתיחה בינונית. אשרם/רויטרס

הסיום אמנם היה מתוק במיוחד עבור אשרם, ששברה את השיא הישראלי באולימפיאדה אחרי נטע ריבקין סיימה שמינית בלונדון 2012, אך תחילת דרכה בתחרות הייתה לא פשוטה: המתעמלת שגתה בתרגיל הראשון שלה (חישוק) במוקדמות, אך הצליחה להתאושש בהמשך עם תרגיל כדור מצוין, עשתה את העבודה גם בתרגילי האלות והסרט, והעפילה לגמר עם מקום שלישי וניקוד מצטבר 103.100, ומשם המשיכה עד למדליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully