וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינוי אשרם: "גם בחלומות הכי ורודים שלי לא חלמתי על זהב"

האלופה האולימפית החדשה תהיה גם נושאת הדגל בטקס הסיום: "אני עדיין לא מעכלת, זה חלום. זו היסטוריה למדינה. כל העם היה מאחוריי"

לינוי אשרם מגיבה לאחר הזכייה במדליית זהב בטוקיו/יניב טוכמן, שליחנו לטוקיו

רגע אחרי השמעת התקווה באולם ההתעמלות בטוקיו, עם מדליית הזהב על צווארה, לינוי אשרם הנרגשת סיפרה על חוויותיה מתחרות הקרב-רב ומהיום בו הפכה לאלופה אולימפית.

מדליסטית הזהב השנייה של ישראל בטוקיו גם תהיה נושאת הדגל מחר (ראשון) בטקס הסיום. אשרם קיבלה מענק של חצי מיליון שקלים מהוועד האולימפי והמאמנת שלה תזכה למחצית הסכום. בנוסף, תקבל המתעמלת מענק של 180 אלף ש"ח מבנק הפועלים שתמך בה.

"לעמוד על הפודיום במקום הראשון זו חוויה מטורפת ואני לא מעכלת את זה", סיכמה אשרם. "אני בהתרגשות שיא. היה איתי קהל עצום שהגיע מישראל לעודד אותי ואת המאמנת שלי ואת הוועד האולימפי והאיגוד. הספונסרים שלי היו איתי גם בתקופות הכי קשות שלי ונתנו לי גב. זה מה שנתן לי את הדרייב והכוח להמשיך. אני עדיין לא מעכלת את זה ולא מבינה את מה שעשיתי, אולי אעכל עוד שבוע או שבועיים. אני עדיין לא מבינה אם זה חלום או אמיתי, אני לא יודעת. זה היה הרגע הכי מאושר בחיים שלי, רק בכיתי וחיבקתי את איילת".

מערכת וואלה!, צילום מסך

על רגעי המתח בה חיכתה לתוצאה האחרונה של דינה ארינה כדי לראות אם זכתה בזהב, אמרה אשרם: "הייתי על הרצפה, זה היה הרגע הכי מלחיץ בחיים שלי. חיכיתי לראות מה התוצאה הסופית ולראות אם מה שעשיתי הספיק לי. העבודה הקשה שאיילת ואני עשינו השתלמה. עשיתי את מה שחלמתי עליו כל החיים".

אשרם הנרגשת המשיכה ואמרה: "נהניתי מכל תרגיל, כל תרגיל היה חוויה אחרת ויצא לי לעשות משהו אחר לגמרי. נהניתי מכל רגע. אין לי מושג איפה אתלה את המדליה, היא תהיה לי באמצע החדר על הקיר. תודה לכולם על התמיכה שלכם, אני אוהבת את כולכם ולא הייתי עושה את זה בלעדיכם. ידעתי שאני יכולה, לא חשבתי על צבע של מדליה. זה מוכיח שהעבודה הקשה השתלמה. לא חשבתי לזכות, רק לעשות את הכי טוב שלי. קמתי בבוקר הכי מפוקסת שאני יכולה, גם איילת אמרה לי שלא משנה מה יהיה היא איתי. קיבלתי תמיכה ענקית ממנה ומכל כך הרבה אנשים. ידעתי שיש מאחוריי קהל עצום שרוצה בהצלחתי".

על הזהב של ארטיום דולגופיאט: "עצרנו את האימון באותו יום כדי לראות אותו מתחרה. היינו הכי מאושרות בעולם וקפצנו בטירוף. אחר כך כשראינו אותו בכפר קפצנו עליו, אמרנו לו שהוא אלוף עולם. הייתי כל כך מאושרת בשבילו".

בהמשך הוסיפה: "אני עדיין בהתרגשות שיא, עדיין לא מעכלת מה שקרה. אין שמחה ממני בעולם. גם בחלומות הכי ורודים שלי לא חלמתי על זהב. זו היסטוריה למדינה, אני גאה לייצג את המדינה בכבוד ולחזור עם הישג כזה מטורף".

צפו בחגיגות בבית משפחת אשרם

חגיגות המדליה בבית משפחתה של לינוי אשרם/צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: טל רזניק

אמא של אשרם אמרה לה: "עשית את זה, תמיד האמנתי בך ועד הסוף. אל תבכי. עשית והצלחת ואספת את עצמך, אנחנו אוהבים אותך מאוד. את הנדיה קומנץ' של ישראל". לינוי אשרם ענתה: "גם אני אוהבת אתכם מאוד. אני מתה לחזור כבר הביתה".

האבא אמר: "לינוי מזל טוב, כל הכבוד, אנחנו גאים בך מאוד מאוד. ההתרגשות בשיאה. כולם פה, סבא וסבתא וכל קרובי המשפחה".

הסבא הוסיף: "גם אנחנו מתרגשים ובוכים. יאללה תנוחי מותק ותחזרי בהקדם. זה מגיע לך".

דב קוטלר, מנכ"ל בנק הפועלים, הגיב: "לינוי, ריגשת מדינה שלמה והלב של כולנו מלא גאווה בך. את אלופה אמיתית, מצטיינת, שיודעת לעמוד גם ברגעי הלחץ- לקום ולנצח. לא פחות חשוב להעריך את האנשים שהולכים עם הספורטאים לאורך הדרך- המשפחה והמאמנים שנמצאים שם עבורכם בכל הרגעים ומלווים אתכם". בנק הפועלים תומך ב-3 השנים האחרונות בלינוי אשרם דרך קרן פועלים בקהילה, וקוטלר הודיע היום על המענק האישי המיוחד של 180 אלף שקל.

שמואל דונרשטיין יו"ר ובעלים קבוצת "רב בריח": "התרגשות גדולה. 5 שנים אחורה פגשנו את לינוי, נערה צנועה וחייכנית עם אליפות בעיניים. מאז, כספונסרים, (בשנים הראשונות לבד) האמנו ובטחנו בלינוי. אנחנו ברב בריח מתרגשים היום עם כל עם ישראל וגאים שיש לנו את לינוי, מאמינים בנחישות, מקצועיות ובלחימה ללא הפסק כדי להגיע למטרה. אנחנו כתעשיינים ישראלים מאמינים שתמיכה בספורטאים מהווה בראש ובראשונה חינוך למצוינות לנוער ולילדים בישראל , דוגמה לעבודה קשה ובניית דור צעיר ששואף לאליפות בכל תחום. תודה לך לינוי שהיית אתנו ותודה לך על ההישג שהבאת לכולנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully