וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמנו של אלכס שטילוב: "הוא היה מוכן לריו 2016 במאת האחוזים"

סרגיי וייסבורג ניסה להסביר את ההדחה של אחת ההבטחות הגדולות של ישראל למדליה: "אמרתי לו שהוא גיבור, עבורי הוא הספורטאי הגדול ביותר שיש לישראל. העתיד? תלוי רק בו, אכבד כל החלטה"

צילום מסך

אחת התקוות הגדולות של ישראל למדליה במשחקים האולימפיים בריו 2016 היה אלכס שטילוב. המתעמל הודח אמש (שבת) אחרי שלא הצליח להעפיל לגמר בתרגיל הקרקע, שנחשב לתרגיל החזק שלו, וגם בתרגיל המתח לא הצליח לתרגם את התרגיל המעניין שלו להעפלה והסתפק בציון בינוני של 14.066.

ביום שאחרי ההדחה, התחושות סביב סיום דרכו של שטילוב היו קשות. קשה לי לנתח עכשיו מה קרה לכל מי שהתחרה עד כה", מסביר אחד המאמנים במשלחת. "אנחנו באמת רק עברנו יומיים. אני חושב שהמכה הכי גדולה היא מהכיוון של אלכס שטילוב. אם הוא היה עולה לגמר, זה היה מרגיע קצת את כולם. ברגע שפתחת עם שטילוב שהיה פייבוריט של עצמו למדליה ולא עלית לגמר, אז הכול נהיה הפוך".

עוד בנושא:
תנאים של חיבה: יניב טוכמן, שליחנו לריו, על האכזבה בקרב המשלחת לריו
תוצאה חלשה לטומרקין ב-100 חזה: "הסתכלתי על השעון ולא האמנתי"
טניס אולימפי: נדאל עלה לסיבוב השני, דודי סלע יפגוש את גופן

המתעמל הישראלי אלכס שטילוב, ריו 2016. רויטרס
וייסבורג מאמין. שטילוב/רויטרס

מאמנו של המתעמל, סרגיי וייסבורג, ניסה להסביר: "אלכס עשה הכול כדי להגיע הכי מוכן שיש לריו. הוא היה מוכן במאת האחוזים ואני גאה בו מאוד. שטילוב הוא ספורטאי על, עבורי הוא הגדול ביותר במדינת ישראל. אמרתי לו בסיום התחרות שהוא גיבור, והחיים ממשיכים הלאה". בנוגע לעתידו של המאמן אמר המאמן: "הוא במצב פיזי וטכני מצוין, יש לו לדעתי אפשרות להמשיך כמתעמל בצמרת העולמית עוד כמה שנים. הכול תלוי באלכס, אכבד כל החלטה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully