וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רבי: "זה חלום אישי, שכל עם ישראל חווה. גאה להיות עם המדליה"

הג'ודוקא חגגה אל תוך הלילה את הזכייה במדליה והקדישה אותה לחללי מינכן 72': "הייתה תקופה לא קלה והכל התכנס לכמה שעות. מטורף כמה ישראלים הגיעו לפה, אני מאוד מעריכה את זה"

רויטרס

יממה בלתי נשכחת עברה על ירדן ג'רבי והיא הסתיימה עם מדליית ארד אולימפית, שמכניסה אותה היישר לספרי ההיסטוריה של הספורט הישראלי. ג'רבי, שניצחה בקרב הראשון שלה והפסידה ברבע הגמר, ניצחה שני קרבות נוספים דרך בית הניחומים וזכתה להתייצב על הפודיום, מה שהוציא ממנה, ממשפחתה ומאנשי המשלחת ואיגוד הג'ודו פרץ של רגשות. כמה שעות לאחר הניצחון בקרב על הארד, הגיעה ג'רבי למסיבת העיתונאים, שם הקדישה את המדליה שלה לי"א חללי אולימפיאדת מינכן 72'.

לאחר ששרת הספורט מירי רגב, יו"ר האיגוד משה פונטי ויו"ר הוועד האולימפי הישראלי יגאל כרמי ומאמנה של ג'רבי, שני הרשקו, דיברו ובירכו את ג'רבי, היא התפנתה לדבר.

בפתח דבריה אמרה הג'ודוקא: "אני גאה להיות פה עם המדליה הזו על הצוואר. יש כל כך הרבה אנשים שאני צריכה להודות להם ואעשה זאת אישית, אבל תודה לכל מי שהיה סביבי לאורך כל הדרך. הייתה תקופה לא קלה ויום לא פשוט והכל התכנס לכמה שעות. הטקס לפני המשחקים לחללי מינכן ריגש אותי ונתן כוח. כל המשפחה שלי צופה. קשה להסביר מה אני מרגישה, זה מוזר, זה חלום אישי שלי, שכל עם ישראל חווה. אני גאה לייצג את ישראל. קיבלתי כל מה שאני צריכה מבחינת תמיכה, פרגון ועידוד. מטורף כמה ישראלים הגיעו לפה, אני מאוד מעריכה את זה. אני עוד לא מעכלת, לא הספקתי להיות רגע אחד עם עצמי. ייקח קצת זמן, אני מאוד שמחה".

עוד בנושא:

יש מדליה: ירדן ג'רבי קטפה מדליית ארד בתחרויות הג'ודו בריו
ג'רבי בעננים: "הראיתי שהספורטאי הישראלי כן יכול להצליח"
היא כבר בהיכל התהילה: מספרי הזכייה ההיסטורית של ג'רבי
תמונות שייכנסו להיסטוריה: אלבום הזכייה של ג'רבי במדלייה
הדמעות זלגו מעצמן: הרגעים הגדולים במשלחת אחרי הזכייה

ירדן ג'רבי במסיבת עיתונאים. יניב טוכמן, מערכת וואלה! NEWS
איזה יום. ג'רבי והמדליה/מערכת וואלה! NEWS, יניב טוכמן

על החלטות השיפוט ברבע הגמר, שם הפסידה, אמרה ג'רבי: "לפעמים זה לטובתי ולפעמים לרעתי. בג'ודו אי אפשר להתווכח. קיבלתי את מה שהם החליטו. אני גאה שסיימתי את היום הזה עם מדליה, כי היה קשה להתרומם מנטלית אחרי ההפסד".

יו"ר האיגוד משה פונטי אמר: "ישראל היא מעצמה של ג'ודו. כולם הכירו את ההחלטה שקיבלתי והלכתי איתה ארבע שנים, מהרגע שהצהרתי שאני רוצה שירדן תהיה זו שתופיע במשחקים האולימפיים. אני רוצה להודות לכל אלה שתמכו בנו".

הרשקו הוסיף: "פונטי כל הזמן אמר לי שהוא הביא מדליה אולימפית, אז שאקשיב לו. אז עכשיו גם אני הבאתי מדליה אולימפית ואני יכול לבחור אם להקשיב לו. כמובן שבלי ירדן זה לא היה קורה. כל הזמן אמרתי לה שנביא מדליה אולימפית. אני מאוד גאה בה. היא ספורטאית אדירה ואישיות אדירה וזו גאווה למדינת ישראל ולי אישית שהיא הביאה את המדליה היום. כנראה שעשינו כמה דברים נכונים ואני שמח על כך".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ירדן ג'רבי עם מדליית הארד. יניב טוכמן, מערכת וואלה! NEWS
מוקפת באהבה/מערכת וואלה! NEWS, יניב טוכמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully