וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שקרה הלילה: פיג'י עשתה היסטוריה, גם מנואל האמריקאית

פיג'י זכתה במדליה הראשונה בתולדותיה עם זהב בראגבי שביעיות, השחיינית האמריקאית הפכה לאפרו-אמריקאית הראשונה שזוכה במדלייה אולימפית בבריכה, ספרד סוף סוף ניצחה. כל מה שקרה בזמן שישנתם

ספק 500

היום השישי באולימפיאדת ריו 2016 הסתיים הבוקר (שישי) וסיפק עוד הרבה רגעי ספורט מותחים ומרגשים. מייקל פלפס המשיך את השליטה האבסולוטית שלו בבריכה עם זהב רביעי. סימון ביילס המשיכה להרשים וזכתה במדליית זהב גם בקרב רב, פיג'י זכתה במדליה ראשונה בהיסטוריה, רפאל נדאל הבטיח לעצמו מדליה אולימפית כשהעפיל לגמר הזוגות ונבחרת הכדורסל של ספרד סוף סוף ניצחה לאחר שני הפסדים.

עוד בנושא

התעמלות אולימפית: מדליית זהב לסימון ביילס בקרב רב
טניס: אנדי מארי חזר מפיגור 3:0 במערכה השלישית ועלה לרבע הגמר
חדשות ריו: שחיין אולימפי לשעבר נשדד בריו, ותיעד את השודדים
בתום מותחן: ספרד השיגה ניצחון ראשון, 87:96 על ניגריה

השחיין האמריקאי מייקל פלפס. AP
אגדה. פלפס/AP

שחייה

* גיבור הלילה היה, איך לא, מייקל פלפס. השחיין הגדול בכל הזמנים זכה בזהב הרביעי שלו בריו כשעצר את השעון על 1:54.66 דקות ב-200 מטר מעורב אישי ועקף את כל היריבים בפער עצום. קוסקה האגינו היפני לקח את הכסף עם 1:56.61, בעוד ששון וואנג הסיני לקח את הארד (1:57.05). ריאן לוכטה הסתפק במקום החמישי בלבד.

* ריאן מרפי המשיך את היום המוצלח של האמריקאים בבריכה, כשגרף את הזהב ב-200 מטר גב עם תוצאה של 1:53.62. מיטשל לארקין האוסטרלי זכה בכסף, ייבגני ריילוב לקח את הארד.

* דרמה עצומה נרשמה גם ב-100 מטר חופשי לנשים. האמריקאית מנואל סימון והקנדית פני אולקסיאק זכו במדליית זהב משותפת וקבעו שיא אולימפי חדש עם 52.70 שניות. שרה שיוסטרום השבדית הסתפקה בארד עם עם 52.99 שניות.

* ריה קאנטו היפנית זכתה בזהב ב-200 מטר חזה נשים, כשעצרה את השעון על 2:20. יוליה יפימובה זכתה בכסף עם 2:21.97, שי ז'ינגלין בארד עם 2:22.28.

* במקצי חצאי הגמר גם היה לא מעט אקשן. מיסי פרנקלין התמודדה ראש בראש עם קטינקה הוסו במשחה 200 מטר גב אבל רשמה תוצאה מאכזבת של 2:04.06 ונותרה מחוץ לגמר. מייקל פלפס חתם את יום התחרויות כשסיים שני בלבד ב-100 מטר פרפר, אך עלה לגמר, שם יפגוש לעוד דו קרב מתוח את צ'אד לה קלוס, שסיים שני במקצה השני בחצי הגמר עם תוצאה של 51.43.

לידיעה המלאה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
השחיינית האמריקאית סיימון מנואל עם השחיינית הקנדית פני אולקסיאק. AP
היסטוריה. מנואל/AP

התעמלות - קרב רב

סימון ביילס האמריקאית המשיכה להפגין יכולת מדהימה, כאשר גם בקרב רב האישי היא זכתה במדליית הזהב, השנייה שלה במשחקים הנוכחיים. ביילס סיימה עם 62.198 נקודות. אלי רייזמן, במשחקים האחרונים שלה, זכתה במדליית הכסף עם 60.098 נקודות ואליה מוסטפינה הרוסייה זכתה בארד עם 58.665.

לידיעה המלאה

סימון ביילס מתעמלת אמריקאית. AP
לא עוצרת. ביילס/AP

המדליות של הלילה

אופני מסלול: נבחרת בריטניה - שכוללת את פיליפ הינדס, ג'ייסון קני וקאלום סקינר - זכתה במדליית הזהב באופני מסלול, ספרינט קבוצתי. השלושה קבעו שיא אולימפי חדש עם 42.440 שניות, בעוד ניו זילנד הסתפקה במדליית הכסף עם 42.542. צרפת זכתה בארד עם 43.143.

ג'ודו נשים (עד 78 ק"ג): קיילה הריסון זכתה בזהב אחרי שניצחה את אודרי טצ'אומיאו הצרפתייה, שהסתפקה בכסף. מיירה אגיאר הברזילאית ואנמארי ולנסק הסלובנית זכו בארד.

ג'ודו גברים (עד 100 ק"ג): לוקאס קרפאלק הצ'כי זכה במדליית הזהב כשהוא מנצח בגמר את אלמר גסימוב, שזכה בכסף. ריונוסוקה הגה היפני וסיריל מארה הצרפתי זכו בארד.

ראגבי שביעיות: נבחרת פיג'י עשתה היסטוריה לאחר שניצחה בגמר את בריטניה, 7:43, וזכתה במדליה האולימפית הראשונה שלה בהיסטוריה. דרום אפריקה זכתה בארד אחרי 14:54 מול יפן.

חץ וקשת: היין צ'אנג מדרום קוריאה זכתה במדליית הזהב בחץ וקשת נשים, כשהיא מנצחת 2:6 בגמר את ליזה אונרו הגרמנייה, שנאלצה להסתפק במדליית הכסף. בובאה קי מדרום קוריאה זכתה בארד.

קיאקים: מאיילן צ'ורוט הספרדייה זכתה במדליית הזהב בקיאקים K1 עם זמן של 98.65 שניות. לוקה ג'ונס מניו זילנד זכתה בכסף עם 101.82 וג'סיקה פוקס האוסטרלית בארד עם 102.49.

סלאלום קאנו: לדיסלב ופטר שקאנטר הסלובקים זכו במדליית הזהב בתחרות סלאלום קאנו זוגות לגברים, כשעצרו את השעון על 101.58 שניות. דייויד פלורנס וריצ'ארד האנסלו הבריטים זכו בכסף עם 102.01 שניות וגוטייה קלאוס ומאתיו פשה הצרפתים זכו בארד עם 103.24.

פיליפ הינדס רוכב אופניים בריטי. רויטרס
פיליפ הינדס חוגג את השיא האולימפי/רויטרס

כדורסל גברים

שלושה משחקי כדורסל נערכו ביום המשחקים השישי של המשחקים האולימפיים בריו 2016. קרואטיה הצליחה לנצח 76:80 את ברזיל המארחת, ספרד ניצחה את ניגריה 87:96 וליטא שמרה על מאזן מושלם עם ניצחון 73:81 על ארגנטינה.

לידיעה המלאה

סנטר נבחרת ספרד פאו גאסול נאבק. GettyImages
ניצחון חשוב. גאסול/GettyImages

טניס

לאחר יום גדוש בענף הטניס, נקבעו משחקי רבע הגמר לגברים ומשחקי חצי הגמר לנשים. האלוף המכהן אנדי מארי העפיל בתום דרמה, גאל מונפיס ניצח בקרב מתיש את מארין צ'ליץ', אנג'ליק קרבר בכושר מצוין לקראת השלבים המאוחרים ורפאל נדאל הבטיח לעצמו מדלייה אולימפית.

לידיעה המלאה

אנג'ליק קרבר טניסאית גרמנייה. רויטרס
בכושר מצוין. קרבר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully