וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אולי המשחק הבינלאומי הגדול אי פעם": גם בארה"ב נדהמו מהדרבי הנצחי

הניצחון הדרמטי של ארגנטינה על ברזיל היכה גלים ברחבי העולם. ג'ינובילי התלהב: "עברתי הרבה בקריירה, אבל ניצחון משוגע כזה עוד לא היה לי. צריך להציב פסלים של נוצ'יוני וקמפאצו בבירה"

טורניר הכדורסל בריו ממשיך לספק דרמות מדי יום, אבל מותחן כמו שקיבלנו אמש (שבת) בדרבי הנצחי בין ברזיל לארגנטינה הוא כבר באמת דבר נדיר. אלפי ארגנטינאים מילאו את אולם הקריוקה לקראת הקרב החגיגי מול היריבה השנואה וראו את האלביסלסטה מגרדים ניצחון 107:111 אחרי שתי הארכות, במשחק שייכתב בספר דברי הימים של טורניר הכדורסל באולימפיאדה. אנדרס נוצ'יוני ופקונדו קמפאצו סיפקו התעלות נדירה עם 37 נקודות ו-11 ריבאונדים ו-31 ו-11 אסיסטים בהתאמה, בעוד שננה וליאנדרו ברבוסה בעטו בדלי פעמיים ופספסו ניצחון יוקרתי.

"אחרי משחק כזה צריך להציב פסלים של נוצ'יוני וקמפאצו בכל רחבי בואנוס איירס", אמר מאנו ג'ינובילי הנלהב, ששוב סבל ממשחק חלש יחסית. "הרמה הייתה מגוחכת, המשחק היה בלתי ייאמן, שיחקנו עם הלב כמו שאף פעם לא שיחקנו. זה בהחלט אחד המשחקים הגדולים שלקחתי בהם חלק".

עוד בנושא:
אחרי שתי הארכות: ניצחון משוגע לארגנטינה על ברזיל בריו
עוד הלילה: ניגריה הדהימה את קרואטיה, ספרד השפילה את ליטא
כל מה שקרה הלילה: הפתעה גדולה בקרב 7, דרמה בקפיצה לרוחק

פקונדו קמפאסו, נבחרת ארגנטינה. GettyImages
לפנתאון. קמפאצו/GettyImages

מנגד, גיבור הערב אנדרס נוצ'יוני סיפר ש"היה לי הרבה מזל. הייתה אווירה מדהימה, אני עדיין משחק רק בשביל להיות חלק מרגעים כאלה, בשביל זכרונות כאלה. היריבות בינינו לבין ברזיל נצחית, תמיד תהיה אווירה מיוחדת במשחקים האלה. אני שמח שהצלחתי להביא את עצמי ליכולת שיא במעמד כזה".

לואיס סקולה, עוד חבר של כבוד בסגל המזדקן אך המוצלח של ארגנטינה, סיפר ש"דברים איכשהו האווירה מתחממת בינינו. זה כיף, כי לרוב זה קורה רק בכדורגל. אצלנו אין בדרך כלל ריבים, אין מהלכים מסוכנים, אבל הפעם הרגשנו קצת כמו באצטדיון כדורגל".

גם זאק לואו התמוגג

ביל סימונס מאוכזב מקריירת ה-NBA המוחמצת של נוצ'יוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully