וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שקרה הלילה: שיא אולימפי בהרמת משקולות, דרמה בכדורסל

רוסלאן נורודינוב מאוזבקיסטן שבר את השיא האולימפי למשקל עד 105 ק"ג כאשר דחק 237 ק"ג. המארחת ברזיל הודחה מהטורניר למרות שניצחה את ניגריה. לילה של הפתעות ענק באולם האתלטיקה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: ירדן ג'רבי ואורי ששון נוחתים בישראל

היום העשירי באולימפיאדת ריו 2016 הסתיים הבוקר (שלישי) עם שלל רגעים נהדרים. אמנם הפעם בשעות הלילה (הישראלי) לא התחרו ישראלים והגשם עיכב את תחרויות האתלטיקה, אך זה לא מנע דרמות ענקיות: רנו לבילאני שיאן העולם בקפיצה במוט, הפסיד את מדליית הזהב לטיאגו דה סילבה הברזילאי שהדהים עם הזהב. בגמר 400 מטר נשים, אותו סיימה במפתיע אליסון פליקס עם כסף בלבד. דייויד רודישה זכה שוב בזהב ב-800 מטר. מעבר לכך, נשבר שיא אולימפי בהרמת משקולות.

קופץ במוט ברזילאי טיאגו דה סילבה. רויטרס
סנסציה. דה סילבה/רויטרס

אתלטיקה

* ההפתעה של הלילה התרחשה בגמר הקפיצה במוט, שם טיאגו דה סילבה הדהים עם מדליית הכסף כשהוא שובר שיא אולימפי עם 6.03 ומקדים את שיאן העולם רנו לבילאני שהסתפק רק במדליית הכסף.

* אלופת העולם והפייבוריטית הברורה אליסון פליקס האמריקאית הובילה כל המירוץ בגמר ה-400 מטר אך איבדה את ההובלה בקו הסיום לשוניי מילר מאיי הבהאמה וסיימה שנייה בלבד. מילר חגגה עם הזהב עם תוצאה של 49.44 שניות למרות שמעדה בסיום.

* דייויד רודישה הפך לראשון ששומר על התואר האולימפי ב-800 מטר מאז 1964 כאשר עצר את השעון על 1:42.14 דקות.

* האלופה האולימפית בזריקת דיסקוס, סנדרה פרקוביץ', העפילה לגמר עם התוצאה השלישית בטיבה במוקדמות (64.81 מטר). יאים פרס מקובה רשמה את התוצאה הטובה ביותר עם זריקה למרחק של 65.38 מטר, זיניו סו מסין זרקה ל-65.14 מטר.


לידיעה המלאה.

כדורסל

הושלמה תמונת העולות לרבע הגמר. המארחת ברזיל סיימה את דרכה בטורניר האולימפי למרות שניצחה 69:86 את ניגריה, וזאת מכיוון שספרד ניצחה את ארגנטינה 73:92. קרואטיה ניצחה את ליטא ותפגוש את סרביה לקרב לוהט.

לידיעה המלאה.

מרים משקולות רוסלאן נורודינוב. רויטרס
חוגג עם הזהב. נורודינוב/רויטרס

המדליות של הלילה

* בגמר אגרוף במשקל כבד (עד 91 ק"ג) ניצח יבגני טישצ'נקו הרוסי את ואסילי לוויט מקזחסטן וזכה במדליית הזהב.

* מיחאין לופס כה במדליית הזהב עד משקל של 130 קילוגרם לאחר שניצח בגמר את ריזה קיילאפ הטורקי. סרגיי סמנוב הרוסי וסבאח שאריטי האזרי זכו במדליות הארד.

* רוסלאן נורודינוב מאוזבקיסטן שבר את השיא האולימפי בהרמת משקולות עד 105 ק"ג כאשר דחק 237 ק"ג, סימון מארטירוסיאן הארמני זכה בכסף, אלכסנדר זייצי'קוב בארד.

* מקצוע אופני המסלול לגברים הגיע לסיומו עם מרוץ הנקודות. אליה ויויאני האיטלקי זכה במדליית הזהב, מארק קבנדיש הבריטי בכסף ונורמן לאסה האנסן בארד.

* דביט צקבטדזה הרוסי זכה בזהב בהיאבקות יוונית-רומית עד 85 ק"ג לאחר שניצח בגמר את ז'אן בלניוק האוקראיני. מדליות הארד הלכו לחאביד חמזטאו מבלארוס ולדניס מקסימיליאן קודלה הגרמני.

  • עוד באותו נושא:
  • ריו 2016

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully