וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימון ביילס נפרדת מריו כאגדה: "מפחיד להיות באור הזרקורים"

אחרי שזכתה בחמש מדליות, ארבע מהן מזהב, מלכת ההתעמלות החדשה מתקשה להתמודד עם התהילה: "עמדתי ליד פלפס ולדקי והרגשתי לא שייכת, אני נבוכה ממה שאומרים עליי". וגם: המפגש ה"מרגש" עם זאק אפרון

יניב פכטר

לא חשוב מה עוד יקרה בימים הבאים בריו, יש כבר עובדה אחת מוגמרת: סימון ביילס הפכה באולימפיאדה הזו לאגדה של ממש. המתעמלת האמריקאית סיימה אמש (שלישי) את חלקה בריו עם מדליה חמישית, כולל ארבע מזהב, כשסיימה ראשונה גם בגמר הקרקע עם ציון משוקלל של 15.966, ושוב השאירה מאחור את בת ארצה אלי רייזמן, שהסתפקה בכסף עם 15.550. ביילס הפכה למתעמלת האמריקאית הראשונה בהיסטוריה שזוכה בארבע מדליות זהב באולימפיאדה אחת, וכעת נותר רק לדמיין מה תעשה בטוקיו 2020, אז תהיה בת 23 ועדיין בשיאה.

עוד בנושא:
התעמלות אולימפית: סימון ביילס זכתה בזהב גם במקצוע הקרקע
כל מה שקרה הלילה: מקלאוד חגג, שיא עולם בהרמת משקולות
החומרים שמהם הופכים לאגדה אולימפית: סיפורו של סנטיאגו לאנגה

המתעמלת האמריקאית סימון ביילס. AP
אין כמוה. ביילס/AP

בתוך שבוע הפכה ביילס מספורטאית אנונימית יחסית לפרצוף מוכר בעולם כולו, בעיקר בזכות החיוך התמידי, אבל גם היא מודה שמעמדה החדש הוא בעיקר נטל. "הייתי רוצה לחזור עכשיו לבית שלי ביוסטון ולהיות שוב הילדה הקטנה שהייתי לפני האולימפיאדה. אני עדיין מרגישה כמו ילדה, אבל מסביב כולם קושרים לי כתרים. זה קצת מפחיד להיות באור הזרקורים. מה שקרה לי כאן בשבוע האחרון בלתי ייאמן, אבל אני לא רוצה לדרג את עצמי, לא רוצה לתת לעצמי ציונים, זה מוזר. אני רק רוצה להמשיך לעבוד קשה ולהגיע להישגים". שלשום צולמה ביילס לצד מייקל פלפס וקייטי לדקי לתמונת השער של ספורטס אילוסטרייטד, ונראתה נבוכה למדי. "הם שניים מהספורטאים הכי גדולים שיש כיום, הייתי קצת מתוחה והרגשתי לא שייכת לתמונה. חשתי כאילו שאני לא ראויה לזה".

עדות נוספת לבוסריות של ביילס ניתנה בחגיגות הזכייה במדליית הזהב הרביעית שלה, אליהן הצטרף אליל ילדותה, השחקן זאק אפרון. זה הסתיים בסשן ציוצים נרגש של ביילס, שלרגע נראתה כמו גרופית טיפוסית ולא כמו אגדת התעמלות בהתהוות. כך או כך, גם אלי רייזמן שאמורה הייתה להיות היריבה העיקרית שלה כבר מודה שאין לה מתחרות. "היא מתעמלת משוגעת לחלוטין. אני לא מאמינה שהיא זכתה בארבע מדליות זהב. למען האמת אני מודה שאני בכלל לא מודדת את עצמי ביחס אליה, אני לא מתחרה בה, כי היא ברמה משל עצמה. למרות שאני מתאמנת איתה מדי יום, אני עדיין מתקשה להאמין שהיא השיגה את מה שהשיגה כאן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

חלום הילדות של ביילס התגשם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully