וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבישג סמברג: "מקווה להרגיש את החיבוק עוד יותר כשאחזור לארץ". בנט בירך

המדליסטית הטרייה דיברה במסע"ת בזום בהשתתפות הוריה ("אמא, יש מלא כביסה!"), החמיאה למאמנה ("המדליה היא בזכות יחיעם"), והתלהבה מקצב צמיחת העוקבים שלה ("בין הקרבות ראיתי את העוקבים עולים ואמרתי שאני חייבת עוד קרב"). ראש הממשלה: "חיממת את לב העם"

אבישג סמברג לאחר טקס המדליות בטוקיו והאושר בבית המשפחה בגדרה/צילום: יניב טוכמן, שלומי גבאי. עריכת וידאו: ליר שפיגלר

יממה לאחר זכייתה המפתיעה במדליית ארד שהעלתה את ישראל לרשימת זוכות המדליה בטוקיו 2020, ערכה היום (ראשון) אבישג סמברג מסיבת עיתונאים בזום יחד עם מאמנה יחיעם שרעבי בה התייחסה לתחושות מאז שעשתה היסטוריה על מזרון הטאקוונדו בגיל 19 בלבד, על הצדדים המקצועיים שהובילו להישג הנדיר וגם זכתה לשיחה מהוריה מהארץ.

"תודה רבה לכל מי שהיה חלק במסע שלי", פתחה סמברג את דבריה. "אני לאט לאט מעכלת מה שקרה. אני מרגישה כבר מה שעשיתי. כולם מאושרים בבית ממה שעשיתי. בגלל שלא היה פה קהל בתחרויות, אני מקווה להרגיש את החיבוק מהארץ עוד יותר כשאחזור".

אבישג סמברג במסיבת עיתונאים. הוועד האולימפי, צילום מסך
אבישג סמברג במסיבת עיתונאים/צילום מסך, הוועד האולימפי

במהלך מסיבת העיתונאים עלו לשיחת הזום גם הוריה של סמברג, והיא פנתה אליהם ואמרה בחיוך: "אמא, יש מלא כביסה! כל הגוף כואב לי, אני צריכה לארגן את הדברים שלי...". לאחר מכן החמיאה למאמנה והצהירה: "המדליה הזו היא בזכות יחיעם".

על גילה הצעיר אמרה סמברג: "באתי בגיל 19 ואמרתי מה שיהיה יהיה טוב, יש פה בנות בנות 26-27 שזו ההזדמנות האחרונה בקריירה שלהן. אמרתי לעצמי שעכשיו אני חווה את החוויה האולימפית, ואם תבוא מדליה - תודה רבה, אבל אם לא - יש לי את פריז וגם את לוס אנג'לס. הלחץ היה פחות גדול כשידעתי שיש לי הזדמנות לתקן".

עוד בוואלה!

אבישג סמברג בריאיון: "רוצה ספונסר, לעשות פרסומות ומלא עוקבים באינסטגרם"

לכתבה המלאה
בווידאו: אבישג סמברג בתוכנית הילדים הבנים והבנות/מתוך "הבנים והבנות 2015, באדיבות ערוץ הילדים בBIGI"

לסיום התייחסה סמברג גם לאהבתה לאינסטגרם, אליה התייחסה אתמול בריאיון לוואלה! ספורט: "אני באמת אוהבת את השטויות האלה... אני עוסקת בספורט ברצינות אבל במקביל אני חולה על האינסגטרם ואוהבת תמונות ומסתכלת כל היום. אתמול היו לי 18,000 עוקבים, והיום זה לא מפסיק לעלות... כולם פרסמו אותי בסטורי! בין הקרבות אני רואה את העוקבים עולים ואומרת "ויי אני חייבת עוד קרב פה". עכשיו יש לי 90,000 עוקבים, אני רוצה להגיע לארץ עם 100,000".

אבישג סמברג עם מדליית הארד בטאקוונדו, אולימפיאדת טוקיו. Themba Hadebe, AP
גם בנט הצטרף לברכות. סמברג/AP, Themba Hadebe

בנט בירך: "חיממת את לב העם"

ראש הממשלה נפתלי בנט, שוחח הבוקר עם סמברג ויברך אותה לרגל זכייתה.

רה"מ שוחח עם סמברג על שגרת האימונים שלה ועל הדרך שעשתה בתחומה, ואמר: "הבאת גאווה ענקית וחיממת את לב העם, לא רק בהישג האדיר שלך אלא גם בצורה שהתבטאת ובמסר שהעברת לנוער בישראל. נושא ההתמדה והמאמץ המתמשך הוא הסיפור. כולם רואים את הזוהר עכשיו סביב הזכייה, אבל המאמץ היומיומי, הקושי, האתגר, הם הסיפור האמיתי".

עוד הוסיף רה"מ: "אני חושב עכשיו על כל ילד וילדה והחלומות שלהם, החל מסיירת מטכ"ל, דרך להיות מדענית ועד ללהיות פסנתרן, המסר שלך אליהם הוא עבודה קשה. בגלל התרבות השלטת היום, ילדים רבים חושבים שדברים קורים מהר, אבל אין דבר כזה הצלחה בלי התמדה ומאמץ. רוב הזמן זה אפור וקשה. אני רוצה לבקש ממך שתבטאי את זה, את ערך המאמץ, באמצעות הקשב הציבורי והמעמד אליו את נכנסת".

אבישג סמברג הודתה לרה"מ על השיחה, ואמרה "זה כבוד עבורי להוות דוגמא והשראה לבנות צעירות, ולתת דוגמא להגשמת חלום. אני מאמינה שמה צריך לקרות קורה. אני באה ועושה את העבודה הכי טובה ומבחינתי מה שיהיה - יהיה טוב. אני יודעת שנתתי מעצמי את המקסימום, אם ישבתי בבית במהלך תקופת הקורונה והייתי צריכה לנוח, כנראה שזה מה שהיה צריך לקרות. בסוף הגעתי ללהגשים את החלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully