וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהב לרוסיה בהתעמלות קבוצתית, ניצחון מרגש לברזיל על ארגנטינה בכדורעף

עודכן לאחרונה: 26.7.2021 / 19:35

הרוסים הקדימו את יפן וסין. הברזילאים עשו מהפך במשחק שנכנס לתוך הלילה, תום דיילי זכה בזהב ראשון בקריירה בקפיצה למים. הידלין דיאס עשתה היסטוריה בהרמת המשקולות, ויש גם הצעת נישואין בשידור חי ופודיום חסר תקדים בסקייטבורד

הדיווח של יניב טוכמן/שליח וואלה! ספורט לטוקיו

18:30: ברזיל גברה על ארגנטינה אחרי מותחן לתוך הלילה

שברזיל וארגנטינה נפגשות זה תמיד מעניין, בטח כשמדובר באולימפיאדה. הארגנטינאים היו בדרך הבטוחה לניצחון במשחק הכדורעף אחרי שגברו על היריבה המושבעת 19:25 ו-21:25 בשתי המערכות הראשונות. אלא שהברזילאים לא ויתרו. הם ניצחו 16:25 ו-21:25 בשתי המערכות הבאות ובתום מותחן שנמשך כמעט שעתיים וחצי הכריעו את היריבה עם 14:16 במערכה המכרעת בדרך לניצחון 2:3 כששעון יפן כבר חצה את השעה 01:00 בלילה.

שחקני נבחרת ברזיל בכדורעף. GettyImages
כמה שהם חגגו את הניצחון הזה. שחקני ברזיל בכדורעף/GettyImages

15:51: זהב לרוסיה בהתעמלות קבוצתית

ניקיטה נגרוני עמד בלחץ בתרגיל הקרקע, הוא וחבריו צברו ניקוד מצטבר של 262.500. יפן השיגה את מדליית הכסף (262.397), סין הסתפקה בארד (261.894).

נבחרת ההתעמלות של רוסיה. רויטרס
ניצחון מתוק. הרוסים חוגגים/רויטרס

15:42: מדליית זהב ראשונה אי פעם לפיליפינים

ומי שאחראית לה היא הידילין דיאס, בהרמת משקולות (55 ק"ג). באולימפיאדה הרביעית שלה, הצליחה דיאס בת ה-30 להגיע לתוצאה משולבת של 224 ק"ג והקדימה במעט את ליאו קיויון (223 ק"ג).

14:15: עוד מדליית זהב ליפן בג'ודו

שושי אונו זכה במדליית הזהב במשקל של עד 73 ק"ג, המשקל שבו התחרה טוהר בוטבול. אונו ניצח בגמר את לאשה שאבדאטואשווילי הגיאורגי שהסתפק בכסף. אן ג'אנגרים הקוריאני ואושיר טסוגטבאטאר המונגולי חלקו במדליית הארד. בוטבול סיים במקום השביעי הכללי. זו מדליית הזהב השביעית של יפן המארחת מתוך 11 בסך הכול. סין (15) וארה"ב (14) מקדימות אותה כרגע.

שושו אונו מדליית זהב. רויטרס
העניק ליפן מדליית זהב שביעית. שושי אונו/רויטרס

11:38: הצעת נישואין בשידור חי

הסייפת הארגנטינאית מריה בלן פרס מאוריס לא הייתה מוכרת יתר על המידה מחוץ למדינתה, עד ליממה האחרונה. במהלך ריאיון שהעניקה לתקשורת בארצה אחרי הפסד מאכזב, מאמנה ובן זוגה, לוקאס גיז'רמו סאוסדו, הגיח מאחוריה והציע לה להינשא לו בשידור חי. מאוריס הנרגשת לא הצליחה להישאר אדישה למחווה, השתוללה מהתרגשות ונישקה את בעלה לעתיד.

10:11 - מדליית זהב לטום דיילי

הבריטי בן ה-27 סוף סוף עשה זאת: באולימפיאדה הרביעית שלו, הצליח הקופץ למים לקטוף מדליית זהב ראשונה. זה קרה בקפיצה סינכרונית ב-10 מטר, בצוותא עם בן ארצו מאטי לי

הקופץ למים טום דיילי. Al Bello, GettyImages
בשעה טובה. דיילי נרגש/GettyImages, Al Bello

7:53: בנות 13 זכו בזהב ובכסף בסקייטבורדינג

העולם שייך לצעירות: מומיג'י נישיאה היפנית זכתה במדליית זהב בסקטייטבורדינג לנשים. בכך היא הפכה לאלופה האולימפית הרביעית הכי צעירה בהיסטוריה. ראיסה לאל הברזילאית, גם כן בת 13, זכתה במדליית כסף והיא המדליסטית הכי צעירה מאז 1936 (נולדה ארבעה חודשים אחרי נישיאה היפנית).

7:01: מדליית זהב לנורבגיה בטריאתלון

הלילה הסתיים אחד המרוצים הקשים במשחקים האולימפיים - הטריאתלון, שנגמר עם ניצחון של כריסטיאן בלומנפלט הנורבגי, שחצה את קו הסיום אחרי 1:45.04 שעות.

עוד בוואלה!

לוח שידורים אולימפיאדת טוקיו 2020: התחרויות של המשלחת הישראלית

לכתבה המלאה

6:38: כולל 5:50 - טורניר הרוגבי האולימפי נפתח עם תוצאות הזויות

טורניר הרוגבי האולימפי נפתח עם כמה תוצאות הזויות; הנבחרת הבריטית הביסה את מקבילתה הקנדית 0:24, ניו זילנד התעללה בדרום קוריאה עם 5:50. גם נבחרת הרוגבי של ארצות הברית ניצחה ביום המשחקים הראשון.

6:01: הפתעה גדולה בגלישת גלים

סנסציה בגלישת גלים: סטפני גילמור, שזכתה באליפות העולם לא פחות משבע פעמים, סיימה את דרכה בטורניר האולימפי.

5:53: מאיזה חומר עשויות המיטות של הספורטאים?

אז איך נראות המיטות של הספורטאים האולימפיים? שחקן הבייסבול הישראלי ניק ריקלס, חשף בחשבון הטוויטר שלו את התשובה, והאמת? היא די מפתיעה. המיטות של הספורטאים עשויות, לא פחות ולא יותר, מקרטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully