וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנסטסיה גורבנקו: "לא שמרתי כוחות ל-200 מעורב, הרגשתי שנתתי את כולי"

השחיינית שעשתה היסטוריה בבריכה בטוקיו סיכמה את הלילה במסע"ת: "זו חוויה ממש מרגשת, אשמח לשחות שוב פעמיים ביום, עם כל האתגר שבזה", ומה הציפיות שלה מהמשחה הבא?

שגיא מוקי אחרי ההדחה המוקדמות בטוקיו 2020/יניב טוכמן

אנסטסיה גורבנקו סיכמה הבוקר (שלישי) את הלילה המרגש שלה במסיבת עיתונאים בזום. השחיינית שתחגוג 18 בשבוע הבא רשמה הופעה היסטורית בגמר ה-100 מטר גב אותו סיימה שמינית עם תוצאה של 59.53 שניות, ולאחר מכן הסתפקה במקום ה-10 הכולל בחצי גמר המשחה החזק שלה - 200 מטר מעורב אישי, כשקבעה 2:10.70 דקות.

אנסטסיה גורבנקו שחיינית ישראלית. עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל
לילה היסטורי. אנסטסיה גורבנקו/הוועד האולימפי בישראל, עמית שיסל

"אני עוברת כאן חוויה ממש מרגשת, כיף להיות עם דגל ישראל עלי ואני מרוצה לייצג בהצלחה את המדינה", אמרה בפתיחת דבריה. "פעם ראשונה שאני חווה את המשחקים האולימפיים. אשמח גם בעתיד לעשות שני משחים באותו יום כמו שעשיתי הבוקר, עם כל האתגר שבזה. לא שמרתי כוחות ל-200 מעורב. ניסיתי לתת הכל גם ב 100 גב".

"הרגשתי שנתתי את כל כולי", המשיכה גורבנקו. "זה היה המקסימום שלי היום. בשני המשחים ניסיתי לתת הכל אבל המתחרות מאוד חזקות. אני מאוד מקווה להצליח ככה ויותר בהמשך". על המשך דרכה בטוקיו אמרה: "אני לפני ה-200 חזה ואני רוצה לשבור את השיא האישי שלי. אני רוצה לעבור גם בו כמה שיותר סיבובים. נכון שה-200 מעורב זה המשחה הכי טוב שלי, אבל זה לא מפריע לי שהשגתי את ההישג הכי גדול דווקא ב 100 גב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully