וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד וברזיל עלו לחצי גמר הכדורגל, בכורה לגרינפלד, אוקגבארה הושעתה

רפא מיר כבש שלושער דרמטי ב-2:5 על חוף השנהב אחרי הארכה, האלופה הסתפקה ב-0:1 על מצרים ותפגוש את מקסיקו, שגברה על דרום קוריאה 3:6 במשחק שניהל הישראלי. האצנית המצוינת הודחה בשל שימוש בחומרים אסורים. דופלנטיס, לאבילני ותיאגו בראז העפילו לגמר הקפיצה במוט

ריאיון עם פיטר קורץ נשיא איגוד הבייסבול הישראלי/יניב טוכמן

14:52: ברזיל שוב בחצי הגמר בטורניר הכדורגל

האלופה האולימפית מריו המשיכה במסע ההגנה על התואר עם 0:1 דחוק על מצרים העיקשת. רישרליסון, שכיכב בשלב הבתים עם חמישה שערים, תפס הפעם את תפקיד המבשל למתאוס קוניה שהכריע בדקה ה-37. מוחמד אל שנאווי מנע ספיגות נוספות. ברזיל תפגוש בחצי הגמר את מקסיקו, שניצחה 3:6 את דרום קוריאה במשחק בו שפט אוראל גרינפלד.

מתאוס קוניה שחקן נבחרת ברזיל. רויטרס
שער אחד הספיק. מתאוס קוניה/רויטרס

13:44: ספרד עלתה לחצי גמר טורניר הכדורגל ותפגוש את יפן

לה רוחה הראשונים שהשלימו את המשימה, לאחר 2:5 קשה על חוף השנהב אחרי הארכה. הגיבור הגדול היה רפא מיר, שהשווה ל-2:2 ממש בדקה ה-93 והוסיף צמד בהארכה (117, 121), גם דני אולמו (30) ומיקל אויארסבאל (98, בפנדל) כבשו. אריק באי (10) ומארק גראדל (91) כמעט חוללו הפתעה גדולה. בחצי הגמר תפגוש ספרד את המארחת יפן, שאחרי שלב בתים מושלם התקשתה מאוד מול ניו זילנדעם 0:0 ב-120 דקות, אבל בסופו של דבר ניצחה 2:4 בפנדלים. ליבראטו קסאסה וקלייטון לואיס היו השניים שהחמיצו אצל המפסידה.

שחקני נבחרת ספרד חוגגים. רויטרס
זה היה קשה. ספרד חוגגת/רויטרס

6:50: נקבעו העולים לגמר הקפיצה במוט

השם הגדול ביותר בענף ארמנד דופלנטיס כמובן יהיה שם, לאחר שהשיג את התוצאה הנדרשת - 5.75 מטר. גם מחזיק השיא האולימפי תיאגו בראז עשה את המוטל עליו וכך גם רנו לאבליני, עם תוצאה זהה של 5.75.

הקופץ לגובה השבדי ארמנד דופלנטיס. רויטרס
נתראה בגמר. דופלנטיס/רויטרס

6:21: ממשלת יפן צפויה להפסיד מיליארדים מהמשחקים האולימפיים

על פי מחקר שנערך באוניברסיטת אוקספורד, ממשלת יפן צפויה להפסיד כ-30 מיליארד דולר מהמשחקים האולימפיים. על פי תוצאות המחקר, מדינות המארחות את המשחקים האולימפיים חורגות מהתקציב ההתחלתי בכ-170 אחוז, זאת לעומת היפנים שעד עתה חרגו בכ-400 אחוז.

עוד בוואלה! ספורט

סלמון בארגה זכה בזהב ב-10,000 מטרים, טדי רינר הסתפק בארד

לכתבה המלאה

6:11: קונדום לתיקון קיאק? מסתבר שכן

מארגני המשחקים האולימפיים בטוקיו חילקו לספורטאים לא פחות מ-150 אלף קונדומים כדי שאלו יקיימו יחסי מין מוגנים. אלא שהם בוודאי לא ציפו שלקונדומים יהיו גם שימושים אחרים, כפי שהוכיחה החותרת האוסטרלית ג'ס פוקס בסרטון שהעלתה לאינסטגרם שלה. בסרטון שהפך ויראלי, נראית פוקס משתמשת בקונדום לתיקון הקיאק שלה: "אני בטוחה שלא ידעתם שהוא יכול לשמש גם לתיקון הקיאק שלי, נכון?", כתבה לעוקביה.

5:54: אצנית ניגרית הושעתה אחרי שימוש בחומר אסור

האצנית הניגרית בלסינג אוקגבארה, שזכתה במדליית כסף בקפיצה לרוחק בבייג'ין 2008, הושעתה מהמשחקים האולימפיים אחרי שבדמה התגלה חומר האסור לשימוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully