וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצוג: "עם ישראל חי וגאה היום בלינוי אשרם". בנט: "את אלופה"

נשיא המדינה וראש הממשלה בירכו בצאת השבת את האלופה האולימפית. בנט: "כפי שאמה חדווה אמרה: "לינוי היא וונדר וומן אמיתית"

חגיגות המדליה בבית משפחתה של לינוי אשרם/צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: טל רזניק

אל שלל המברכים שהרעיפו שבחים על לינוי אשרם בעקבות זכייתה במדליית הזהב בקרב-רב בהתעמלות האומנותית בטוקיו, הצטרפו עם צאת השבת גם בכירי המדינה.

אשרם היא המדליסטית הרביעית של ישראל בטוקיו והאלופה האולימפית השנייה במשחקים הללו אחרי ארטיום דולגופיאט שזכה בזהב ביום ראשון בתרגיל הקרקע בהתעמלות מכשירים. אבישג סמברג פתחה את האולימפיאדה עם ארד בטאקוונדו ובשבת שעברה גם נבחרת הג'ודו השיגה ארד בתחרות הקבוצתית.

ראש הממשלה נפתלי בנט כתב בחשבון הטוויטר שלו: "לינוי, את אלופה! התקווה התנגנה היום פעם נוספת באולימפיאדת טוקיו, והלב שוב נמלא גאווה. לינוי אשרם, סמל למאמץ ועבודה קשה, התאמנה מגיל 7, והיום — הגשימה את החלום. כפי שאמה חדווה אמרה: וונדר וומן אמיתית".

נשיא המדינה יצחק הרצוג כתב: "עם ישראל חי וגאה היום בלינוי אשרם. העיניים שלנו דמעו בהתרגשות כשראינו את הדמעות זולגות מעינייך כשדגל ישראל מורם אל על, התקווה מתנגנת בעוצמה ומדליית הזהב מונחת על צווארך בגאון. אני שולח לך ברכות חמות ומחכה לארח אותך בבית הנשיא יחד עם כל המשלחת הישראלית. התמודדת בצורה מרשימה ביותר וכפי שניקול זליקמן אמרה היום - 'באנו לחלום', ואכן, הגשמתן את החלום. הגשמתן חלום למדינה שלמה. את מצטרפת לחבורה של אלופות ואלופים שמביאים לנו הרבה כבוד בעולם. 4 מדליות באולימפיאדה אחת - היסטוריה לספורט הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully