וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסאין בולט שולח מסר לגטלין: "הוא ירגיש את נחת זרועי, כמו תמיד"

האיש המהיר בתבל עונה לביקורות: "הם לא למדו שככל שאתה מדבר יותר, כך אני יותר רוצה לנצח אותך". על כושרו: "מרגיש הרבה יותר בטוח בעצמי כרגע, 9.6 זה בהחלט אפשרי"

צילום מסך

גם לריו 2016 יוסאין בולט מגיע ככוכב הגדול מכולם. תהיה זו האולימפיאדה הרביעית והאחרונה של הפנומן הג'מייקני, שיחפש מדליות זהב נוספות בריצות ל-100 מטר, 200 ו-100X4. האיש המהיר בתבל מגיע לריו עם סימן שאלה מסוים בנוגע למצבו הבריאותי, לאחר שמתח את שריר הירך האחורי שלו בחודש שעבר, מה שהופך אותו, לכאורה, לפגיע מתמיד.

אלא שהספקות הללו רק מדרבנים את בולט עוד יותר, כמו גם הדברים שהשמיע אחד מיריביו הגדולים ג'סטין גטלין, שטען שהג'מייקני קיבל מעין כרטיס חופשי למשחקים בשל מצבו הבריאותי. "הם לא למדו לאורך השנים שככל שאתה מדבר יותר, כך אני יותר רוצה לנצח אותך", אמר בולט. "אני כבר מחכה לזה. זה הולך להיות מרגש, והם ירגישו את נחת זרועי כמו תמיד".

הג'מייקני אף התעקש שהוא בכושר מצוין: "אני מרגיש הרבה יותר בטוח בעצמי כרגע, הרבה יותר בנוח. אני אף פעם לא מנסה לחזות את התוצאות שלי, כי אף אחד לא יודע מה יהיה. אבל אני בכושר הרבה יותר טוב, כך שלדעתי 9.6 זה בהחלט אפשרי".

עוד בנושא:

חדשות ריו: בולט משתעשע, שלושה אזרחים ברזילאים נפצעו
אילנה רומנו: "ירדה לי אבן מהלב, עברנו שנים איומות של סבל"
ברוכים הבאים לדיסנילנד: על הכפר הקסום שבפאתי ריו דה ז'ניירו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully