וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: ג'רבי תוכל לפגוש את שלזינגר בגמר, אורי ששון הוגרל מול יריב מצרי

הג'ודוקא שמתחרה במשקל עד 63 ק"ג תפגוש ביום שלישי את המנצחת בין אספינוסה (קובה) ללאמו חטרי (נפאל). לא ברור האם יריבו של ששון יעלה להתמודדות. בפנים: שאר ההגרלות של הישראלים

צילום מסך

בווידאו: מירי רגב בכפר האולימפי בריו

רגע האמת של נבחרת הג'ודו הישראלית לאולימפיאדת ריו מתקרב. הערב (חמישי) גילו כל השבעה מול מי יתחרו בשלב המוקדמות ואיזו דרך צפויה להם עד לקרבות על המדליות, כאשר נערכה ההגרלה למשקלים השונים בגברים ובנשים. הראשונה מתוכם להתחרות תהיה שירה ראשוני בקטגוריה עד 48 ק"ג כבר בשבת אחר הצהריים (שעון ישראל), ובשישה הימים שלאחר מכן יעלו על המזרן גם אורי ששון, גולן פולק, גילי כהן, ירדן ג'רבי, לינדה בולדר ושגיא מוקי, שהיום המשלחת הודיעה כי צפוי להחלים בזמן ולהתחרות.

עוד בנושא

רגב: "המדינה מצפה להישגים, אני בטוחה שכולם יעשו את המקסימום"
טניס: סלע יפתח מול דז'ומהור, גופן מחכה לו בסיבוב השני בריו
ברוכים הבאים לדיסנילנד: על הכפר הקסום שבפאתי ריו דה ז'ניירו

משמאל: משמאל: שני הרשקו, ירדן ג'רבי, שגיא מוקי, אורי ששון, אורן סמדג'ה, נבחרת ישראל ג'ודו מוקי, אורי ששון, אורן סמדג'ה, נבחרת ישראל ג'ודו. קובי אליהו
יבאו מדליה? נבחרת הג'ודו/קובי אליהו

תוצאות ההגרלה המלאות

עד 48 ק"ג (יום שבת, החל מ-16:00):

שירה ראשוני תפגוש בסיבוב הראשון את מרינה צ'רניאק מאוקראינה. השתיים נפגשו בעבר פעמיים ולכל אחת ניצחון אחד והפסד אחד. בקרב האחרון, לפני 10 חודשים בפריס, ידה של צ'רניאק הייתה על העליונה. האוקראינית זכתה במדליית ארד באליפות אירופה 2014, ומקום חמישי במשחקי באקו בשנה שעברה.

עד 52 ק"ג (יום ראשון, החל מ-16:00):

גילי כהן העפילה אוטומטית לסיבוב השני. היא תפגוש שם את המנצחת בין כריסטיאן לז'נטיל ממאוריציוס לג'ועוד פחמי מערב הסעודית. אם פחמי תנצח, סביר להניח שהיא לא תופיע וכהן תעלה לסיבוב השלישי.

עד 63 ק"ג (יום שלישי, החל מ-16:00):

ירדן ג'רבי, אחת מהתקוות הישראליות הגדולות למדליה על המזרן, עלתה לסיבוב השני. היא תפגוש שם את המנצחת בין מריסט אספינוסה (קובה) לפופו לאמו חטרי (נפאל). ג'רבי לא תוכל לפגוש את היריבה המרה אליס שלזינגר, עד הגמר.

עד 70 ק"ג (יום רביעי, החל מ-16:00):

לינדה בולדר תפגוש בסיבוב הראשון את יולנדה מאביקה הקונגולזית, שמתחרה במשחקים האולימפיים במסגרת משלחת הפליטים. מאביקה תקבל תמיכה אדירה לא רק בזכות הסיפור המרגש שלה במסגרתו ברחה ממולדתה השסועה, אלא גם בזכות העובדה שהיא קיבלה מקלט מדיני בברזיל המארחת. אין לה אף תוצאה רשמית מתחרויות עבר.

כל התמונות - סגן אלוף אירופה אורי ששון נוחת בנתב"ג. יוסי ציפקיס
הגרלה פיקנטית. ששון/יוסי ציפקיס

עד 66 ק"ג (יום ראשון, החל מ-16:00):

גולן פולק יפגוש בסיבוב הראשון את מתיוס פונזה הזמבי. השניים מעולם לא התחרו אחד בשני ופונזה נחשב לג'ודוקא אלמוני יחסית. באליפות אפריקה שנערכה השנה הוא הגיע למקום השביעי בלבד.

עד 73 ק"ג (יום שני, החל מ-16:00):

שגיא מוקי, שסוכנויות ההימורים מציבות כמועמד הרביעי למדליית זהב בקטגוריית המשקל שלו, יפגוש בסיבוב הראשון את רוק דראקשיץ'. הסלובני זכה באליפות אירופה ב-2013 והמאזן שלו נגדו שלילי: 3:1. דראקשיץ' ניצח בקרב האחרון בין השניים, בפריס באוקטובר 2015.

מעל 100 ק"ג (יום שישי, החל מ-16:00):

אורי ששון הוגרל נגד איסלם אל שחאבי המצרי ויהיה מעניין לראות אם היריב יתייצב לקרב מולו. בשנה האחרונה ששון כבר פגש יריב מצרי שדווקא התחרה מולו, אבל סירב ללחוץ את ידו. אל שחאבי בן ה-34 זכה במדליית ארד באליפות העולם בטוקיו ב-2010 והוא מעולם לא פגש יריב ישראלי. בחצי הגמר ששון עשוי לפגוש את טדי רינר הצרפתי, השליט הבלתי מעורער של קטגוריית המשקל.

הדרך של שירה ראשוני לגמר:

הדרך של גילי כהן לגמר:

הדרך של ירדן ג'רבי לגמר:

הדרך של לינדה בולדר לגמר:

הדרך של גולן פולק לגמר:

הדרך של שגיא מוקי לגמר:

הדרך של אורי ששון לגמר:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully