וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי, הגרסה הנשית: יניב טוכמן, שליחנו לריו, על הזכייה של ירדן ג'רבי

זוכת הארד בריו 2016 הוכיחה שהיא החבילה השלמה, ובדיוק כמו כוכב הכדורגל, ניהלה את ההצגה גם מחוץ למזרן. טוכמן על הסוד של כרמי וארד, התיאבון שנפתח והרגע המרגש לזכר י"א החללים

צילום מסך

יש לה, לירדן ג'רבי את כל החבילה. מעין גרסה נשית של ערן זהבי. יותר מאשר ניהלה אתמול (רביעי) את הקרבות שלה על המזרן באולם הג'ודו, ג'רבי ניהלה את הערב שהכינו לכבודה בוועד האולימפי. על כיסא ישבה בין האיש שהאמין בה יותר מכולם משה פונטי לבין השרה מירי רגב ובכשרון רטורי עברה בקלות את האירוע.

עוד בנושא:
ג'רבי: "זה חלום אישי, שכל עם ישראל חווה. גאה להיות עם המדליה"
ג'רבי בעננים: "הראיתי שהספורטאי הישראלי כן יכול להצליח"
היא כבר בהיכל התהילה: מספרי הזכייה ההיסטורית של ג'רבי
הדמעות זלגו מעצמן: הרגעים הגדולים במשלחת אחרי הזכייה
תמונות שייכנסו להיסטוריה: אלבום הזכייה של ג'רבי במדלייה

ירדן ג'רבי חוגגת לאחר זכיה במדלית ארד באולימפיאדת ריו. אסף קלינגר, שימוש חד פעמי
ג'רבי. מנהלת ההצגה/שימוש חד פעמי, אסף קלינגר

אפילו עבור כלי התקשורת ג'רבי הייתה בשליטה מוחלטת. בין הבקשות לסינקים היא הצליחה לגוון את התשובות רק כדי לא לשעמם את הישראלים, שעוקבים אחרי כל משפט שלה ב-24 השעות האחרונות. היא הספיקה להבהיר שאין שום סיבה לנסות לתפוס אותה בסלולרי כי היא מעוניינת לנוח, במיוחד אחרי שהספיקה לשנות את המספר שלוש פעמים בשנה האחרונה.

בדרך לפארק האולימפי, יושב ראש הוועד האולימפי יגאל כרמי וחברת ההנהלה יעל ארד העלו את האפשרות לקיים חגיגות אם ג'רבי תזכה במדלייה. נושא עין הרע גרם להתלבטות במשך דקה, אך בכול זאת כרמי את ארד בחרו לסגור אולם באחד מבתי המלון באזור כדי לחגוג. המהלך נשמר בסוד ורק אחרי שג'רבי זכתה במדליית ארד, התקשורת קיבלה את הקיו להגיע לחגיגות.

אילנה קרטיש ורון אטיאס, המועמדים למדליות בעצמם, בדיוק הגיעו לריו והיה צריך לקבלם בכפר, כך שהמשלחת של גילי לוסטיג וג'רבי קצת איחרה. בכפיים נכנסה ג'רבי לאולם בו התערבבו אנשי תקשורת עם ספונסרים ואנשים מהוועד ומהאיגוד. ג'רבי, שהייתה רעבה מאוד, אכלה כמה סנדוויצ'ים קטנים שהוכנו למסיבה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ירדן ג'רבי חוגגת עם המאמן שני הרשקו לאחר זכיה במדלית ארד באולימפיאדת ריו. אסף קלינגר, שימוש חד פעמי
דמעות של אושר. ג'רבי/שימוש חד פעמי, אסף קלינגר

יעל ארד הייתה זו שלקחה את ג'רבי לשיחת מדליסטיות בה העניקה מספר טיפים על ההתנהלות, זאת בעקבות ההצלחה בריו. כרמי נטל את המיקרופון ודאג להבהיר כי התיאבון רק נפתח ואף אחד לא מוכן לחתום על מדליה בודדת. על דף המסרים, שלא ברור מתי הספיק להכין אותו, היה אמון פונטי. יו"ר האיגוד פרגן לאנשי שלומו, סיפר כיצד נלחם על ירדן לאורך כל הדרך ושלח חיבוק אוהב לשרה רגב, שלמדה ג'ודו כאן מישיבות ארוכות בטריבונה לצדה של ארד.

האולם הקטן במלון היה בחציו מלא כאשר כל העיתונאים מקליטים כל מילה. בפינה ישבו על הכיסאות אנקי שפיצר ואילנה רומנו. השתיים אמנם רצו לצאת להפסקה קטנה עבור סיגריה, אך המילים של ג'רבי הרעידו את הלבבות. ברגע שהזוכה הטרייה הקדישה את הזכייה לי"א חללי מינכן, נשימתה של שפיצר נעתקה. שני הרשקו היה זה שדאג להביא את שתי האלמנות אל ג'רבי, הזיז את המצלמות וכאשר הצלמים התאכזבו הרשקו ירה לעברם: "אתם יודעים שאני משוגע, אין דבר חשוב בעולם מזה שירדן תהיה איתן עכשיו".

שמונה שנים בלי מדליה הגיעו לסיומן. 12 שנים מאז המדליה האחרונה של ג'ודוקא ישראלי, 24 שנים מאז האישה הישראלית האחרונה שעשתה זאת. אחרי שהכול נגמר והחבורה התפזרה, פנה כרמי לארד ואמר לה שהם צריכים לחשוב על חגיגות משודרגות לקראת הזכייה הבאה כבר בימים הקרובים. ג'רבי פתחה את התיאבון וסימנה את הדרך - מי הבא/ה בתור?

ג'רבי חוגגת את המדליה במהלך הטקס/שימוש חד פעמי, אסף קליגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully