וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסאין בולט: "אחרי האולימפיאדה אהיה גדול יותר מג'ורדן ופלה"

ריו כבר בהיכון לקרבות באתלטיקה. בולט בונה על הישג היסטורי במה שעלולה להיות האולימפיאדה האחרונה בקריירה: "רוצה לתת את השואו של חיי", אבל גאטלין מבטיח: "אני כבר לא מפחד ממנו"

צילום מסך

מייקל פלפס וסימון ביילס הם ללא ספק גיבורי האולימפיאדה עד כה, אבל סביר להניח שהחל ממחר (שבת) הסדר יושב על כנו, כשהרוק סטאר האמיתי בריו, יוסאין בולט, ייכנס לפעילות. האצן הג'מייקני יתחרה לראשונה מחר בסביבות השעה 18:00 בערב בשלב המוקדמות ב-100 מטר, כשבהמשך הוא יתחרה גם בריצתה-200 מטר ובמירוץ השליחים. כהרגלו, בולט מתכוון לשמור את הטוב ביותר לסוף ומנסה שלא להגיע לשיא במוקדמות. אבל נראה שהפעם הוא עלול לחרוג ממנהגו, משום שלנגד עיניו עומדת מטרה אחת ויחידה: לספק תצוגה בלתי נשכחת במה שתהיה ככל הנראה האולימפיאדה האחרונה שלו.

האצן הג'מייקני יוסאין בולט. AP
לט דה שואו בגין. בולט/AP

"אחרי האולימפיאדה אני רוצה להיות בשורה אחת עם מוחמד עלי, מייקל ג'ורדן, פלה, כאלה שמות. אולי אפילו אעקוף אותם ואהיה גדול יותר", הצהיר אמש (חמישי). "כמו בכל ענף ספורט, העוצמה שלך נקבעת באופן שבו אתה מצליח להישאר דומיננטי לאורך זמן. מכיוון שזו ככל הנראה האולימפיאדה האחרונה שלי, אין ספק שאני מגיע עם רצון לספק את ההצגה של חיי. בזה אני מתרכז כרגע".

אם בולט ישיג את מבוקשו ויזכה בשלוש מדליות זהב נוספות בריו, הוא יהפוך לספרינטר הראשון שמגיע לתשע מדליות זהב אולימפיות. מי שאמור להיות זה שיעמוד חוצץ בינו לבין ההישג ההיסטורי הוא ג'סטין גאטלין, שמסומן כיריבו העיקרי. "כשחושבים על ריצה תחרותית, אוטומטית חושבים עלי ועל יוסאין. שנינו נותנים שואו. אנחנו יריבים על אמת", אמר. גאטלין עדיין מנסה לנטרל את ההשפעה של ההילה של בולט, ומשוכנע ש"בתור המתחרה העיקרי שלו אני חייב לנטרל את אלמנט הפחד, חייב לשים את זה בצד".

עוד בנושא:
היום בריו: תחרויות האתלטיקה הקלה יוצאות לדרך, ולארי אדאמס במוקד
אני, אגדה: מסע מרהיב בעקבות הקריירה המופלאה של יוסאין בולט
חיים קיצוניים, תוצאות נדירות: מיקי חליקה על עוד יום בהיסטוריה של פלפס

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ג'סטין גאטלין אצן אמריקאי. AP
שאני אוותר? גאטלין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully