וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבישג סמברג התקבלה בגדרה: "רציתי להעביר מסר לילדות - הכול אפשרי"

עודכן לאחרונה: 27.7.2021 / 20:03

מאות הגיעו לחגוג ולשמוח בטקס לכבוד המדליסטית האולימפית, שאמרה: "חשבתי שאני סתם עוד מישהי מגדרה, אבל חלומות מתגשמים"

קבלת הפנים החגיגית למדליסטית האולימפית אבישג סמברג ביישוב מגוריה, גדרה/צלם: רוני כנפו, עריכת וידאו: ניר חן

חגיגות המדליה של אבישג סמברג נמשכות. אחרי קבלת הפנים המרגשת הבוקר (שלישי) בנתב"ג, לוחמת הטאקוונדו שזכתה בארד היסטורי והביאה מדליה מספר 10 לישראל, זוכה לאירוע שנערך לכבודה בגדרה, היישוב בו היא מתגוררת.

הטקס לכבוד של המדליסטית האולימפית כבר יצא לדרך. 300 איש הגיעו עד כה לחגיגות, והתנועה ממשיכה לזרום. ראש המועצה המקומית יואל גמליאל יעניק לה את אות יקירת גדרה.

אבישג סמברג הגיעה לבמה כשהיא מלווה בראש עיריית גדרה, שאמר: "זה מאוד מרגש אני שמח שהיא הגיעה לפה. המשפחה שלה השקיעה המון. זה כבוד גדול". המדליסטית עצמה שנראתה מעט נבוכה בשל קבלת הפנים העדיפה שלא לדבר למיקרופון, אך אמרה: "זה מאוד מרגש, זה כבוד גדול להיות פה".

נמרוד קרביצקי חברה של אבישג סמברג בקבלת הפנים. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
טקס גם בבית. אבישג סמברג/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!

אבישג סמברג עלתה לנאום יחד עם אמה, שהודתה למועדון שרעבי בו התאמנה המדליסטית. לפני שפתחה בדברים קיבלה סמברג מגן הוקרה ואות כבוד מראש המועצה.

לאחר מכן, אמרה סמברג הנרגשת: "לא הכנתי משהו (נאום) מראש אז מה שייצא ייצא: רציתי להגיד תודה לכולם. למועדון שבו התאמנתי ובזכותו הגעתי לאן שהגעתי. תודה למועצה שתרמה למועדון. רציתי לתת מסר לילדות ולילדים: הכול אפשרי. אפשר להיות מי שאתן רוצות ורוצים להיות. בהתחלה חשבתי שאני סתם עוד מישהי קטנה מגדרה, אבל חלומות מתגשמים".

בנוסף, קיבלה סמברג מהמועצה המקומית של גדרה מענק על סך 40 אלף שקל. ראש המועצה, יואל גמליאל נשא נאום לכבוד לוחמת הטקוואנדו: "חג שמח. חג העצמאות של העיר גדרה ושל התושבים. אבישג דאגה שגדרה תהיה על המפה ביפן ובכל העולם".

גמליאל המשיך: "אבישג סמברג החלה את דרכה בענף כבר מגיל קטן. הייתה מגיעה אליי כל שנה, שנה וחצי. בהתחלה זכתה באליפות ישראל, אחרי זה אליפות אירופה, אחרי זה מקום שישי בעולם, ועוד ועוד ועוד. אנחנו ידענו שהיא תצליח. מי שמכיר אותה מקרוב רואה אמנם אישה שקטה, עדינה, אבל היא לוחמת. לוחמת למען ישראל, למען הילדים שנמצאים פה. שאחת מהן או אחד מהם יהיו גם אלופי העולם".

עוד בוואלה!

אבישג סמברג: "רוצה להיות אלופה אולימפית, אעשה הכול כדי שזה יקרה כבר בפריז"

לכתבה המלאה
אבישג סמברג על הבמה באירוע לכבודה בגדרה. רענן ברנובסקי
אבישג סמברג על הבמה בטקס לכבוד סמברג/רענן ברנובסקי
אירוע בגדרה לכבוד אבישג סמברג. רענן ברנובסקי
מאות הגיעו/רענן ברנובסקי
ילדי גדרה באירוע לכבוד אבישי סמברג. רענן ברנובסקי
הפנינג לכבודה של המדליסטית האולימפית/רענן ברנובסקי

סמברג בת ה-19, אלופת אירופה בטאקוונדו בקטגוריית משקל עד 49 ק"ג, הפתיעה את המשלחת הישראלית כבר ביום הראשון בטוקיו עם ניצחון אולימפי ראשון בענף ולאחר מכן גם עם שני ניצחונות בבית הניחומים שסידרו מדליית ארד - שמינית של ישראל אי פעם לצד מדליית הזהב של גל פרידמן והכסף של יעל ארד. סמברג היא המדליסטית הישראלית היחידה שעשתה את זה עוד לפני גיל 20.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully