וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארטיום דולגופיאט יגדיל את כמות המכשירים. מכוון ליותר ממדליה אחת בפריז

אחרי ההצלחה המסחררת בטוקיו והזהב שריגש מדינה שלמה, המתעמל מקווה להרחיב את יכולותיו המקצועיות ולהתחרות באולימפיאדה הבאה על כל מכשיר בנפרד וגם בקרב רב. מאמנו סרגיי וייסבורג: "טווח השיפור שלו גדול"

מערכת וואלה!

אחרי ההצלחה המסחררת בטוקיו ומדליית הזהב ההיסטורית שהביא לישראל בהתעמלות, ארטיום דולגופיאט יעמיק וירחיב את היכולת המקצועית שלו כדי להתחרות על יותר ממדליה אחת בפריז 2024.

גם כאן בטוקיו ניסה דולגופיאט לעלות לגמר בסוס הסמוכות, אבל הוא לא עשה במוקדמות תרגיל איכותי מספיק ונותר רק עם גמר הקרקע. מדליסט הזהב הטרי מתכוון בשלוש השנים הקרובות להתאמן ולהתחרות במכשירים נוספים מלבד הקרקע בו זכה היום כאן באולימפיאדה, כדי שיוכל גם להתחרות על כל מכשיר בנפרד וגם בקרב רב.

מאמנו של דולגופיאט סרגיי וייסבורג אמר כאן הערב (ראשון) שהוא מעריך שהאלוף האולימפי על מכשיר הקרקע יוכל בעוד שלוש שנים להתחרות בפריז במכשירים נוספים וגם בהם להיאבק על מקום בגמר ואף על מדליות. "טווח השיפור אצל ארטיום הוא גדול. הוא יכול להתקדם בעוד מכשירים ולהיות בכולם מהטובים שיש", אמר וייסבורג שימשיך לאמן את דולגופיאט בנבחרת ישראל.

ניצחון היסטורי. דולגופיאט/GettyImages, Laurence Griffiths

דולגופיאט אמר לאחר הזכייה: "אני עדיין בשמיים, מאוד מתרגש. פתאום נפלה עליי עייפות, אבל זו עייפות כל כך כיפית אחרי המדליה. זה היה החלום הכי גדול שלי ואני מקווה שאמשיך לייצג את ישראל בכבוד ולהביא לעצמי את המדליות. עשיתי את התרגיל לא הכי נקי ונלחצתי, חשבתי שזה לא יספיק. באמצע התרגיל חשבתי שהכול הלך, אבל אמרתי לעצמי שאם אעשה הכול טוב עד הסוף אני אהיה בשלישייה. כשהקזחי טעה, הבנתי שאני במקום הראשון.

"היה מאוד לא פשוט לחכות מהמוקדמות, כל יום היה יותר קשה ויותר קשה. פתאום אתמול אמרתי, היי, זה מחר, למה היה כל כך מעט זמן? לצערי ב-2019 לא הצלחתי לשמוע את ההמנון בגלל עשירית אחת ופה פתאום זה קרה. זה הציף את כל האמוציות, הכול בפנים אש. הדמעות לא יצאו כל כך, אבל ההתרגשות בשיאה. אני עדיין לא מעכל, אין מילים לתאר".

הברכה של נדיה קומנצ'י

מי שהצטרפה למצעד המברכים של דולגופיאט היא לא אחרת מאשר נדיה קומאנצ'י, המתעמלת הרומנייה האגדית, שהייתה היחידה שהשיגה ציון מושלם על תרגיל התעמלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully