וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 53 שנה: מקסיקו נקמה ביפן וזכתה בארד בטורניר הכדורגל

באולימפיאדת 68', יפן ניצחה את המארחת במשחק על המקום השלישי. הפעם התהפכו היוצרות. ארה"ב בכדורסל נשים ממשיכה לדרוס

מתן רודיטי במסע"ת אחרי שסיים רביעי בשחייה ל-10 ק"מ בטוקיו/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

17:52: קנדה זוכה בזהב בכדורגל נשים

נבחרת קנדה זכתה במדליית הזהב בכדורגל נשים עם 2:3 מול שבדיה בדו קרב פנדלים אחרי 1:1 ב-120 דקות. זו הפעם הראשונה אי פעם שהגמר האולימפי אצל הנשים מוכרע בבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה.

שחקניות נבחרת קנדה. רויטרס
קנדה עם מדליית הזהב/רויטרס

13:53: מדליה היסטורית למקסיקו בטורניר הכדורגל

ב-1968 מקסיקו אירחה את המשחקים האולימפיים ונבחרת הכדורגל שלה הפסידה בחצי הגמר. במשחק על מדליית הארד, אל טרי פגשו את יפן ורשמו הפסד מפתיע 2:0.

53 שנים עברו והפעם הגיע תורה של יפן לארח את האולימפיאדה. הנבחרות שוב נפגשו למשחק על המקום השלישי והאורחת שוב ניצחה, אלא שהפעם הייתה זו מקסיקו. איזה מעגל נהדר שנסגר. פרנסיסקו קורדובה (13, פנדל) חואן ואסקס (22) וארנסטו וגה (58) כבשו עבור מקסיקו, קאורו מיטומה רק צימק (78).

שחקני נבחרת מקסיקו באולימפיאדת טוקיו 2020. רויטרס
חגגו שלוש פעמים. שחקני מקסיקו/רויטרס

9:13: נבחרת ארה"ב בכדורסל נשים העפילה לגמר נוסף

אחת הנבחרות הדומיננטיות ביותר בכל ענפי הספורט תנסה להשיג מדליית זהב שביעית ברציפות, אחרי 59:79 קליל על סרביה בחצי הגמר. האמריקאיות שלא הפסידו באולימפיאדה מאז חצי הגמר ב-1992, סופרות כבר 54 ניצחונות רצופים בטורנירים אולימפיים. היריבה על התואר תיקבע בחצי הגמר המקביל, בו ייפגשו יפן וצרפת.

8:44: תומאס באך מרוצה

נשיא הוועד האולימפי ערך מסיבת עיתונאים ובה אמר: "אחרי ההחלטה לקיים את המשחקים ללא קהל אני מודה שחששתי שהאולימפיאדה תהיה נטולת נשמה. אבל מה שראינו כאן הוא אחר לגמרי. הספורטאים נתנו לאולימפיאדה הזו נשמה גדולה".

6:27: שני אנשי צוות בלארוסים נזרקו מהכפר האולימפי

לאחר שכריסטינה צימאנוסקאיה ביקרה את מאמניה ונמלטה במבצע משולב כדי למצוא מקלט הרחק מבלארוס, נזרקו מהכפר האולימפי מאמן נבחרת האתלטיקה יורי מויסביץ' ומנהל הנבחרת ארתור שומאק.

עוד בוואלה! ספורט

דונצ'יץ' תקף את פיב"א, צרפת מפנטזת על זהב: "שום דבר אינו בלתי אפשרי"

לכתבה המלאה

6:24: 29 מקרי קורונה חדשים באולימפיאדה

כך נמסר מהוועדה המארגנת - אך מדובר אך ורק באנשי צוות ולא בספורטאים. בסך הכול, מספר החיוביים סביב האולימפיאדה מאז ה-1 ביולי עומד על 382.

5:55: מדליית זהב בהליכה תחרותית

דויד טומאלה הפולני עשה זאת, עם הופעה אדירה בסך הכול במירוץ התחרותי השני שלו. טומאלה חצה את הקו בזמן של 3:50:08 שעות, ונותר המום לאחר שעבר רק במהלך השנה מ-20 ק"מ ל-50 ק"מ. "השנה הזו שינתה הכול עבורי, השגתי מדליית זהב בתחרות השנייה בלבד. זה משוגע, לא?" במדליית הכסף זכה ג'ונתן הילברט הגרמני עם 3:50:44 שעות, אוון דאנפרי הקנדי סיים שלישי עם שיא אישי חדש של 3:50:59 שעות.

ומה תגידו על חסוס אנחל גרסיה הספרדי, שהשתתף באולימפיאדה השמינית שלו?

5:44: מדליית זהב בכדורעף חופים

צמד האמריקאיות אפריל רוס ואליס קליינמן, שהפסידו מערכה אחת בלבד למשך כל הטורניר, השלימו את העבודה וזכו בזהב לאחר שניצחו את צמד האוסטרליות מריאפה ארטצ'ו דל סולאר וטילקווה קלאנסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully