וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאס משלה: לינוי אשרם היא ההבטחה הכי גדולה למדליה ישראלית בטוקיו

עודכן לאחרונה: 23.7.2021 / 8:48

האחיות אברינה מאיימות, ורק מדליה אחת עומדת על הפרק, אבל הספורטאית הכי מבטיחה במשלחת שלנו נשארה מפוקסת, כפי שהוכיחה בתל אביב השבוע. קבלו את המקום הראשון בפרוייקט המדליה הישראלית הבאה - הכוכבת שכבר מוגדרת "מותג עולמי"

לינוי אשרם אחרי אליפות אירופה 2021/איגוד ההתעמלות

האופטימיים מדברים על חמש מדליות בטוקיו, הפסימיים מדברים על אחת של לינוי אשרם. אם בהתעמלות אמנותית במשחקים האולימפיים היו מחלקים מדליות על כל מכשיר בנפרד וגם על הציון המצטבר, אשרם לבדה היתה מועמדת חזקה להביא חמש מדליות בישראל. תחרות הגרנד פרי בתל אביב השבוע, למרות שלא כללה את האחיות דינה וארינה אברינה מרוסיה, המתחרות הגדולות של אשרם בטוקיו, לימדה שוב עד כמה היא דומיננטית בענף. עד כמה יש לה גם קלאס.

אבל בניגוד לאליפויות עולם ואירופה ובשונה מסבב הגרנד פרי, באולימפיאדה בטוקיו יחלקו רק מדליה אחת בהתעמלות האמנותית בקרב רב. אשרם תהיה חייבת להיות בשיא הריכוז בתרגילי הכדור, הסרט, החישוק והאלות. תרגיל הסרט הוא הפחות טוב שלה, אבל גם למתחרות שלה יש את עקב האכילס שלהן.

במקום ה-2: פרק הסיום באופרת הסבון של קטי ספיצ'קוב
במקום ה-3: שגיא מוקי יודע שרגע האמת שלו סוף סוף הגיע
במקום ה-4: ארטיום דולגופיאט מכין לנו מדליה מרהיבה
במקום ה-5: סוף טוב לסיפור הסינדרלה של פיטר פלצ'יק?
במקום ה-6: לונה צ'מטאי שוב תזרח בטוקיו אחרי שנה?
במקום ה-7: נבחרת הבייסבול משלבת בין ספורט לציונות
במקום ה-8: יואב כהן יצליח להצדיק את ההימור הגדול?
במקום ה-9: סערה אחת יותר מדי עבור אירה ויגדורצ'יק?
במקום ה-10: הלב הענק של אורי ששון יוביל לסנסציה?

המתעמלת הישראלית לינוי אשרם. רויטרס
היא כבר מודל לחיקוי. לינוי אשרם/רויטרס

אלה סמופאלוב, המאמנת של ניקול זליקמן שתתחרה בעצמה בטוקיו, אמרה באחת מקבלות הפנים הרבות לאשרם אחרי מדליית זהב: "לינוי אשרם היא מותג עולמי". וזה נכון ואף התחדד מאז. אף שפה ושם מתקדמות גם מתעמלות מבלארוס או בולגריה, השליטה של אשרם בגיל 22 בתחרויות היא פנומנלית.

כשיש לה על הראש זוג אחיות כמו הבנות לבית אברינה, לזכות בזהב בטוקיו יהיה אתגר עצום, אבל על הפודיום אשרם אמורה להיות ולהעמיק עוד יותר את היותה מודל לחיקוי עבור מאות בנות צעירות שהולכות יום יום להתאמן באולמות השונים בארץ וחולמות להיות לינוי אשרם.

עוד בוואלה!

לינוי אשרם השלימה זכייה בחמש מדליות זהב בגרנד פרי תל אביב

לכתבה המלאה
לינוי אשרם על הפודיום בין דינה אברינה לבין ארינה אברינה. Danilo Di Giovanni, GettyImages
שוב תשתחל בין האחיות? אשרם עם דינה וארינה אברינה/GettyImages, Danilo Di Giovanni

בחודשים האחרונים אשרם נעטפה בצמר גפן. המנהל האישי שלה אופיר אבן והמאמנת איילת זוסמן וידאו שיש לה שקט ושאיש לא מטריד אותה ומפריע את מנוחתה. בהיבט הזה מעניין יהיה לראות האם הסערה שכמעט פרצה סביב ההקלטה של אירה ויגדורצ'יק, תערער אותה. בתל אביב השבוע היה נראה שהיא לגמרי מפוקסת בשלה.

את התרגילים שלה היא יודעת לעשות בצורה מושלמת, גם אם יעירו אותה באמצע הלילה וישלפו אותה מהמיטה. השופטות יודעות את זה גם, כך שרק אם יקרה משהו בלתי צפוי, המסע של הילדה מראשון לציון לא יגמר עם מדליה היסטורית בענף שטרם הביא לישראל מדליה במשחקים האולימפיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully